Monday 17 October 2011

kinda funny



okay smua.. pagi aku dimulakan dgn perhimpunan yg x pnah aku suka, dah la kene berdiri.. -,- then dah abes naek klas mcm bese.. ummi masuk klas wktu pertama.. ntah lah knapa tiba2 minah kat seblah aku gelabah x memasal.. dah la bawak popcorn.. pastu ummi bg kertas penilaian kat sapa2 yg blom dpt.. time ummi nak explain cmne nak isi borang tu, tiba2 minah tanah sebla aku tu jerit, "ALAMAK AKU TAK BAWAK KETAS TU!!!" Okay dgn suara dia yg hampir je memenuhi ruang udara klas 5Suria, satu klas beserta ummi pandang ke arah kitorang... malu x malu kitorang hnya mampu gelak.. popcorn yg dia pegang tu habes b'terabur atas lantai.. nseb baek jatuh atas lantai, klau tlambung ke atas? tak ke kantoi .. haishhh serabut betol lah dia ni.. buat sakit perut aku je gelak.. untung ummi yg masuk, cuba klau time pn hardeep ke dia jerit mcm tu.. teros e-disiplin.. hahaa annoying girl return




lpas tu mama besar masuk klas pulakk.. xde bnde laen nak ckp slaen pasal result trial.. huhh b'debar2.. tp watlek sudah.. skali bila sebut nama aku... "okay ni FARAH NABILLA.. mana farah ni??" aku angkat tangan  dgn sengihan (ayat baru dr aku :P) .. skali bila dia sebut result aku... "okay farah.. 4A1B1C1D1E1G.. emm ambek.. smua dia ada.." habes satu kls gelak.. then dia bg kata2 perangsang, addmath boleh naek lg neh.. insyaAllah laa.. hahaa gitu ler bila pengetua masuk ke 5Suria.. habes sorang2 dia pantau..



arini aku beli boss.. hahaa bkn org lah.. I mean a tin of coffee.. xnak ngntok punya pasal.. xleh blah je.. tp serious mmg x ngntok time chemist tadi.. lpas tu bleh plak ada org kentut dlm senyap... perghhh bau dia... mcm da sbulan x berak je... nak kentut g la jauh2 .. haishhh membunuh dlm senyap *bak kata cg alfi* ida plak seboleh2 dia nak bg satu lab tu dngar suara dia.. ambek .. smua tutup hidung.. ntah sapa la yg kentut tu agaknya.. bwk2 la g berak.. pastu ada org tu usha2 plak, apahal mamat ni? kau yg kentut mngaku jela kan.. usha x puas hati lak.. huhhh ada sorang neh ketiak tekoyak plak.. da mcm bedarah je aku tengok.. serupa hulk btol lah kau ni.. haishh mcm2 lah.. kami cuba sedaya upaya x rosakkan mood teacher yg tngh pregnant.. hahaa comel




time balik aku stay stdy group ngn bdak2 zuhrah.. time otw surau from kantin, aku jalan ngn amira.. time tu gak la aku tringat kat mumu sbb sepanjang hari aku xnmpak dia.. #mcmsedey :'( tiba2 amira tunjuk dia ada kat dpn bilik guru.. arghhh panjangnya umur dia.. bru je sebot.. time tu gak aku g hentak2 kaki kegembiraan kat situ... dah mcm kanak2 riang pon ada.. smoga amira sorang je yg prasan aku time tu.. #malubetol ..anyway, finally dpt gak aku usha dia, wlaupon just dpt tngok blkg dia.. uhh :')




arini n maybe tomorrow juga, dekwan ponteng skolah.. *demam melanda* eleh, mcm kesah pulak cekgu klau x dtg.. form 3 da mcm xde hala tuju... hohahaa




p/s : apa meme tu ehh? da lama aku t'tanya2 since bbrapa bulan lpas aku jumpa    word tuh.. yg aku tau, meme tu nama comel untuk encik @@@R aku.. hihi :P

No comments:

Post a Comment