Saturday 8 October 2011

Their Engagement



arini sepatutnya aku join skali g tengok paksu iwan n kak Lia b'tunang.. tp syg, ayah keje so x dapat lah follow.. boleh sebnanye klau nk, naek kete paksu.. tp x bestlah klau mama xjoin skali.. rasa janggal semcm.. hahaa so aku duduk jelah umh, makteh pon dtg mcm bese, sbb cousins aku pegi klas badminton every saturday.. family aku mmg aktif badminton.. drpd atuk, pakngah, paklang, pakcik smpai ke paksu.. dulu aku pon mmg salu maen tp xdelah aktif mcm dorang, bese2 je.. lgpon since aku da maen netball, da x pandang dah sukan laen.. ceh blagaklah konon.. ehh dulu skolah rendah aku pnah maen bola tampar taw.. aku ingt lg nama cikgu tu, saiful hadi.. xsuke ah dia tu.. garang x betempat, menggatal pon dia gak.. huhh nseb baek da pindah dr skolah tu.. hohoo okay, finally aku kluar dr p'mainan tu sbb x dapat bg komitmen + takut nak g lawan.. sakai en? aku pegi practice punya ar rajin, tp bila smpai time nak g lawan, aku tarik diri, mcm tikus je en.. bkn apa, nervous kott, dia anta g jauh2 lak tu.. sarawak nun.. hahaa




okay mmg lari topik aku ni en.. hahaa mcm mana la bleh sama plak hari p'tunangan dorang neh.. harap hari kawen x sama.. hahaa susah woe nak kejar sana kejar sini.. btol2 awal kak Lia b'tunang.. umur dia just 23 guys.. dngr cite dia nak smbung phD next year.. mmg super gempak lah dia.. spm result 8A.. rasa tercabar weyh.. pastu pegi plak buat presentation kat Japan.. -_- pegi dgn tunang dia.. hehee sweet.. beza giler aku ngn dia.. :0 n dia suggest aku pegi tusyen kat Kasturi sbb situ mmg bagus.. mmg tak ar aku nak pegi sorang2 last minute ney.. tp dorang mmg ade bnyk soalan spot pon kan.. padan pon la.. btw, klau cita2 aku nak amek course pharmacy x t'capai, aku nak amek sains pertanian jelah.. hahaa mcm kak Lia.. :D sbb tulah aku ckp ngn dorang nk jd petani moden.. xleh blah giler.. mcm boleh je kan..




so harapnya mereka cpat2 kawen lah yer.. bleh aku mkn nasi minyak hahaa n yg pastinye time aku da bes spm.. bru bleh enjoy puas2.. hehee
hmm.. paksu iwan da b'tunang, paksu sendiri bila agaknya ? hahaa smoge jumpa jodoh yg baik secepatnye.. :)


No comments:

Post a Comment