Friday 7 October 2011

Hari Ini Hari Cuti

hey.. mcm nama tajuk post aku kali ni, today form 5 dpt cuti.. cuti pon x mcm cuti je.. masa cepat je blalu.. nak kata aku study, tak jugak.. dgn gerak gempurnye lg.. xleh blah langsung..

kau xde kan? okay senyap. :P



wah, aku nampak mumu online.. hehee bkn bole buat apa pon.. nak chat ngn dia?? pengsan aku..dlm mimpi kau jelaa.. amboiii mentang2 cuti, ko pon bantai g online.. hahaa post n link yg dia share smua pasal isu2 keagamaan.. insaf giler aku bila bukak profile dia.. mcm nak sindir aku pulak yg tngh stalk fb dia :P and notification aku pulak x abes2 dipenuhi dgn post2 n comments kat group component 5 suria.. haiyoo knapa perlu kluar kat notification aku.. mnyemak doee..



haihhh lg 30hari lebih je nak SPM n aku plak buat SPM tu mcm x wujud langsung dlm hidup aku.. da la lately aku bnyk touching, moody sume.. apa nak jd ni fara?? control sket prasaan tu bole? hishhh apa yg aku nak x dapat, apa yg aku x mintak, datang mcm tu je..



bila la nak habes skolah? tak sabar rasanya nak bebas dr problem yg tak kemana ni.. tp most people said that zaman skolah la yg paling best n happening.. bila dah kerja tu, rasa nak datang je skolah balik, belajar. tu lah kau, dulu time skolah xmo blaja betul2, main je. now bila dah kuar skolah, gedik pulak nak balik ngadap muka cikgu. hahaa kejamnya aku.. aku pon stuju ngn apa yg dorang rasa.. yelaa.. student ni keje dia study, exam, study, exam, buat homework.. xde bnde laen yg kene pikir.. duit blaja sume parents punye hal.. kita just blaja, blaja, blaja.. smpai muntah pon, slagi x abes skolah, buku lah yg kau kene hadap.. tp most student including me, lebih suka buang masa ngadap mukabuku.. hahaa itu normal kan?



bersambung...

No comments:

Post a Comment