Thursday 20 October 2011

:D

holla guys.. how your day today? is it fine? i hope so.. hahaa rasa nak update blog tp tataw nak tulis apa.. btw mcm bese, post aku mmg x sah klau xde cite psl mumu.. hehee td time balik tnmpk dia kat dpn tangga floor 1.. slagi dia x blah dr situ, slagi tulah aku keep usha dia.. hahaa bknnya apa, aku nk balik dlm kegumbiraan.. hahaa time rehat pon nmpk dia.. minum air tin dah mcm drunker.. opsss.. hahaa tringin nak letak gmba dia yg aku snap curi2, biar smua org tau siapa dia.. hahaa tp mcm aku ada.. oleh yg demikian kerana (blaja dr kem bm :P), aku letak jelah kata2 semangat dr DA neh.. I miss him too <3


what he trying to say? i dont get it :'(

I'm kind of  a strange, odd person and an awkward kind of kid :P







looks like the director :D









jealousy person   ^










bila dia nk tumbuh misai ? :3

<3

so sweet~

bnyaknya gmbar dia.. hahaa ni baru half je dlm koleksi aku.. hehee ada bnyk lg tau.. :P err alamak! ada org mnyampah dgn post aku.. okay senang.. kau cuba click DASHBOARD>MANAGE n just STOP FOLLOWING my blog sbb BELLA tak BOLEH BLAH ngn orang2 yg mcm kau. mngerti?

No comments:

Post a Comment