Sunday 23 October 2011

KLFC Fun

helllllllooooooooooo.........................

hahaa hari ni hari yg sangat bahagia wlaupon spm blom lpas... ngeh2 guess what? aku da berjaya jejakkan kaki ke KL FESTIVAL CITY tu td... hihii #kecoh je kan.. mula2 mcm ni.. fifah lah yg text ajak g sana sbb dia nak survey kasut untuk graduasi.. xleh bla... hehee rasa mls tp mahu.. tuptup mak aku pon da bg green light.. aku pon on jelaa kan.. tak dilupakan tanah.. rupa2nya fifah da janji ngn tia, aisyah, dila n daus n sar... xpayah smbung kay.. .. rmai seyh.. last2 smpai sana tros bepecah.. sbb masing2 da nmpk hala tuju.. hahaa




mula2 aku, tanah ngn nad je dulu.. da round2 ats bwh, aisyah plak join the trip.. hahaa mmg syok abes.. smua kdai kitorg singgah.. rambang mata kot.. lg2 ngn nad en.. nad + tanah = mmg gelak jelaa.. hahaa da round2 the world baru la trasa pnat n lapar.. wlaupon pinggang aku rasa nak tecabut, aku sanggup jln lg.. you know, klau jln ngn aku kat dlm mall yg pnoh dgn mcm2 bnda, mmg xkan henti la kaki aku ni bjalan... obses.. hahaa mata meliar je.. sana nmpk clothes, situ nmpk shoes, sini nmpk bags.. smua ada.. hahaa



then bila da pnat baru la kuar dr situ carik mkn.. pastu time otw A-Malik tuh, mula2 tjumpa semud baru balik dr mesir.. hahaa pastu tnmpak lak xmalios amal kat ct zubaidah.. hahaa xleh bla.. ingt nak patah balik pas mkn, tp masing2 dah ponat.. so kami plan nak g lg esok... hihiii excited~ tp tak nmpk ohh bnde dibawah ini,,


everybody crazy 'bout it


smua bnda nak owl en





anak pon owl hahaa

so be careful dgn minat anda.. cehh :P


hello dear ! <3

No comments:

Post a Comment