Friday 14 October 2011

14 Oktober 2011



today dialog bersama ibu bapa tp ibu bapa aku tak dapat datang.. mcm sedih.. takpe2.. result aku pon x brapa nak gah.. ummi simpan jelah report card tu ehh? hehee lg sbulan je nak spm weyh.. sedarlah sikit.. #cakaporang -.- tp apa2 pon aku memang berpuas hati ngn jadual spm.. menepati citarasa.. hahaa :P


mengada kucing ni.


td smua form 5 kene pegi balai bakti.. aku duduk agak blkg dekat ngn pintu.. mula2 aku duduk mghadap depan.. lama2 jd boring hadap buku addmath.. nseb baek amira bwk DSLR.. tp bkn dia yg pegang.. mcm bese lah, minah bajet dslr tu yg pegang.. takpe2.. xdelah gambar dia banyak sangat nanti.. hahaa #dengki






pastu kan aku da lenguh badan, so tukar posisi duduk mghadap tanah pulak.. tiba2 tanah suruh aku pegang dslr tu pulak.. aku angkat kejap then time nak snap gambar aina ngn najat kannn, melalui pintu tu aku ternampak orang tu ngn kwn dia duduk lepak kat luar balai bakti mghadap padang.. dorang berdua je.. mcm tengah dating.. taleh blah btol.. kan best kalau kwn dia tu aku.. hehee okay takyah nak gedik.. lpas tu gumbira lah hati aku.. sengaja snap gmba aina ngn najat bnyk2 then interframe dia skali.. ngeh3 malangnya cahaya tlampau banyak sampai x nampak apa2, so amira, gamba dia insyaAllah tak ada dlm dslr tu.. hihii


comel kan? :D


hari ni banyak kali gak berselisih ngn dia.. tp x brani pandang muka dia.. comel sangat.. ntahlaa.. banyak pulak cerita pasal dia..



okay end~

p/s : telah ditugaskan untuk cari nama n fb 'jodoh amal' .. duhh dia ni.. x cukup2 ke ngn cikgu tu ?? :P

No comments:

Post a Comment