Sunday 2 October 2011

Open Houses terakhir (perhaps) for this year

hello readers.. suda lama ta update blog.. tade mase sbab once da click 'create new post' , aku akan duduk dpn pc untuk b'jam2 lama. xpayah tanya knapa la, kau ingat update blog tu senang ? cuba dulu.. klau kau mampu habis dalam masa 5minit. mohon tunjuk ajar kau. :P

btw hari ni, went to batu caves.. batu caves lah sangat.. okay, openhouse rumah Nash.. b'tolak dlm pkul 2.30, amek cab dpn LRT.. ssampainya kat sana, org tua je pnoh dlm khemah.. ehh? trasa tua pulak.. lpas mereka baca doa & beransur pulang, kitorang pon cepat2 amek pinggan amek nasi amek lauk.. bkn kebulur, prinsip kami, cepat makan cepat balik.. mcm pegi kenduri kawen pon ade.. nasi minyak, ayam masak merah, daging black pepper, buah n ade jugak mee, aku je yg tak nampak.. amek sikit pon dah trasa kenyang, dasar perut kecik tp mulut asek nak mngunyah je..

lpas da snap gmba curi2, amek cab then mnuju ke setapak indah.. openhouse tanah pulak.. menu dia pon bole tahan.. mi sup, chicken chop, laksa n of course tak tinggal satayyy! bila dyanoi (bkn nama sebnar) sampai, dia teros serbu amek pinggan sbab french fries yg ade kat atas meja da mggoda dia.. selepas itu, bila aku rasa dah kenyang, aku termenung kejap merenung langit yg mendung, bila rasa hujan da nak turun, baru aku pegi ke afifah n nad, ajak balik sama.. lagipon da lama x lepak borak2 ngn dorang.. suka sedih aku tak dapat nak share ngn dorang sbab x slalu jumpa.. so that time kitorang bantai ar gelak2 n tekejut gak bila dorang bgtau tia dapat 8A n english dia je yg slack, tu pon B weh ! giler ar.. for sure SPM nanti dia dapat straight A's.. cayalah..

okay , pening , chaw

No comments:

Post a Comment