Friday 21 October 2011

Ring Ring

hahaa aku rasa lately aku suka sangat update blog.. taktaw lah knapa.. smakin nak exam smakin galak.. lagi2 bila aku da create account untuk website ni .. tiap kali nak update blog aku petik gmba dr situ je.. cun2 dohh.. geram je aku usha gmba2 kat situ.. hahaa gmba DA aku pon blambak kat situ .. hehee #addicted




so untuk hari ni mmg xde apa yg special.. dah la x nmpk mumu.. :'( okay lupakan.. td time ani smpai umh, dia kata dia t'nmpak AJ kat lrt.. dgn awek dia lah.. the new one.. seksi yoo... singlet n tube.. wow, boleh tahan taste dia.. nak layan hot chick je.. padanla keje kau asek couple clash couple clash.. smua org kau nak rasa.. so jerk lah you.. playboy sungguh.. aku harap aku xkan pnah jatuh hati dgn org mcm kau lg.. huh


agreed with this?


okay, smua org asek crita 'bout Festival City yg baru bukak kat platinum nun.. aku x pnah jejakkan kaki lg.. lalu dpn pnah lah.. tp tringin nak pegi n one day mesti aku dpt pegi.. geram kot bila denga kat situ ada jual mcm2.. hahaa aku mmg pantang sikit nmpk mall.. fulus ade xde blakang cite.. yg penting aku nak usha dulu stuffs kat sana.. klau mmg cun, aku x lpas pluang punye.. hehee dah la ade parkson.. xleh bla btol.. aku nak pegi... :0



tanah slalu masuk situ :P


kwn2 yg da pegi, bwk ole2 dr sana.. hahaa amal bg mini notebook yg sangat comel.. dyana plak beli gula2 sagu yg da lama aku x mkn.. hahaa so since that aku asek mlantak gula2 je.. smpai la ke tusyen ade je org offer gula2.. aku kebas je ler.. rezeki jngn ditolak.. :D smoge tak sakit gigi





aku baru bukak satu profile twitter minah ni sbb dia letak nama archuletina.. skali background dia gmba DA aku.. OH NOOO...! mana boleh maen kotor mcm ni.. aku sngt jeles.. so aku nak tukar gmba taylor lautner kat background twitter aku n ltak gmba DA.. hahaa #semata2


skali pndg mcm zac efron pon ada :P oh no.. DA is always DA.. :D

ni baru hot stuff babe .. hahaa :P

No comments:

Post a Comment