Friday 21 October 2011

Snap Snap Snap

heyloo... laparnya... tp mls nak mkn.. :P

smlm aku punggah smua kertas2 yg aku ada.. dr subjek teras smpaila yg elektif.. btimbun woaa... habes pnoh bilik aku dgn kertas.. kemas2 bleh plak tejumpa ketas ujian time dajah 6 dulu.. hahaa knangan tu... xleh bla.. pastu ada dua kalendar 2002 =_= smua aku dah masuk dlm plastik ketas untuk dijual.. hohoo bila dah susun2 baru la aku jumpa ketas2 yg aku cari.. tak sabar nak buang smua ketas2 tu dr bilik aku.. mnyemak siot.. I mean jual okay.. aku kan pencinta alam sekitar #lah sangat :P





okay im back.. hahaa td g dapur jap carik mkn.. tiba2 tedengar 'dapur gas service' hahaa bleh plak apek tu nynyi2.. dia ingt aku x dengar ah tu.. lpas tu aku panaskan lauk.. tiba2 senduk tu tejatuh.. cibai btol.. dah kene basuh.. haihhh -__- okay now mkn mi smbil update lah ni hihi


kesian hello kitty tu :D


td tak nmpk mumu ohh.. dia x dtg ke?? heshhh hari ni amira lak yg happy... x henti2 pkataan comel kuar dr mulut dia time balik td.. hahaa aku phm prasaan tu sbb aku pon salu cmtu.. hahaa td kitorg snap gmbar untuk pages.. xleh blah btol smua org.. peluk dyana tp rasa bdn tanah.. hahaa pastu ade org pekak.. tanduk kat kpala.. okay aku da start mngarut.. harap gmbr2 tu smua cantik dan OSEM...




okay now ani otw nak dtg.. japgi nak g tusyen sama2 lah.. hahaa now nak buat apa?
okay teroskan makan~

smarties ^_^

No comments:

Post a Comment