Thursday 13 October 2011

Alkisah di waktu rehat~


heshhh tiba-tiba-tiba rasa rindu plak kat dia... agak lama mata ni menyepi drpd nampak bayang dia.. tp slalunya aku tengok dia, bkn bayang2 dia.. hehee okay tak lawak.. tadi dr dataran aku nampak dia n sharep menuju ke car park.. ehh knapa awak x bratur?? so aku pon buat andaian sendiri bahawa dia join pegi bengkel math.. sedihnya.. slalunya time rehat pong jarang-jarang-jarang tnampak dia.. aku suka bila tengok dia beli makanan kat kantin.. dia suka beli makanan yg berat-berat.. ehh x ngantok ke dlm klas ? ntah la.. dia da minum air zam-zam agaknya..




lpas dia bayar, baki dia mesti banyak ohh.. yg pasti aku nampak note kaler hijau n biru yg mnyerupai rm1 n rm5.. hehee mata aku tajam tau.. kaya dia neh.. hari2 baki mcm tu.. blanja sehari rm10 ke ape..? untungla kaya kan... #jeles -.- lpas beli dia akan terus pegi ke tempat duduk.. mata dah x pandang kiri kanan.. perut da lapar kan.. hehee dia x pegi sinki sbab dia salu makan pakai sudu.. western pulak.. hahaa then dia pon makan dgn b'sungguh2.. smua yg dia buat b'sungguh2 lah.. hehee lagi satu, dia suka sangat makan pedas.. sboleh2 time tengah makan tu, dia bangun pegi tambah sambal.. hahaa lawak lah dia ni.. lpas dah habis makan kan, dia n member2 dia akan lepak kat dpn ko-op or dpn tangga tengah blok D tuh.. hehee begitulah kisahnya...


tringin nak pkai bju ni. ada nmpk jual kat mana2 ? :P


mesti korang kata aku stalker enn.. hahaa memang pon.. nak aku tolong stalk sapa2 ? :P

tp blom pnah kantoi okay ..

No comments:

Post a Comment