Tuesday 25 October 2011

today's tale

holla weyh... sehat? tak sehat? okay makan sayur.




today mcm yg aku tweet, da tiga hari bturut2 aku g klfc tuh.. rasanya org2 kat sana pon da familiar tngok muka aku.. n esok pegi lagi.. dah mcm apa.. -_- tp syok woe lepak kat sana.. bahagia je rasa.. dekat plak tu.. okay dah lupakan bnda tu.. rasa nak muntah pulak hari2 crite bnda yg sama..




td time kat sana, bantai g singgah kdai gula2.. amek.. smua aku rasa.. hahaa org memberi kita merasa lah kan.. hahaa tp x beli pon.. hihi da lah jumpa pn maziah ngn hubby dia.. smlm pn noon.. cikgu sejarah mmg suka pegi tmpt yg sama ehh?




okay dah lah. malas nak type panjang2. bkn ada org baca pon. #konon... tp bg ssape yg rajin sngt usha blog aku neh,, tanpa korang sape lah aku.. eceyy :P




now lg syok aku layan you-tube.. DA my lover ! hahaa knapa org yg aku minat smuanya rendah2 ehh? sbb susah nak carik guy tinggi yg mnarik phatian.. hehee DA DA DA DA DA... hahaa gila dahh.. senyum x pnah lekang dr bibir dia kott.. geramnya...! stiap photoshoot msti dia gelak.. xtaw la apa yg lawaknya... tp dia sangat comel! n dia suka sangat pkai baju dua lapis.. hahaa


okay :)


p/s : muka dia ikut mak dia hihi

No comments:

Post a Comment