Tuesday 27 December 2011

Semalam~

hollaa.. hee this is the first time aku update blog waktu siang, rasanyalah.. slalunya da gelap baru aku bukak acc blogger.. smlm pon pukul 4pagi baru aku tido.. hee k nak cer apa ehh kat entry kali ni? emm.. hah! nak cite pasal smlm.. hehehe




k yesterday my family and I kuar g jenjalan. okay x jalan mana pon. main purpose, cari kedai jahit, nak tempah seluar sekolah dekwan. terkejut? x payah.. dia tu kan gergasi.. opsss.. hahaa dia tu kan terover panjang, xde size dia kat kedai.. so kena tempah lah.. seluar lama klau nak pkai pon boleh, tp senteng.. kasut pon gila susah nak cari. ke sana ke sini, naik fed up mak aku, aku lg laa.. dok tngok je dorang beli barang skolah.. beg, kasut, uniform.. yelah.. orang da abes skolah.. saja gatal nak ikut, boring kot dok umah.. pastu pegi gudang perabot lak.. mcm2.. then singgah beli durian.. masa ayah nk cari parking tuh, aku t'pandang la 7e kat situ, then teka sape yg aku nmpk? haa.. aku nmpk dyandie, dia pkai baju 7e tu.. mula2 ingt nak pndg dia, nak cam, tp dia pon mcm tngh pndg aku.. mcm knl2 je aq enn.. mls lah nk pandang.. then aq buat2 x nmpk.. aq masuk la 7e tu ngn adek2 aq, then dia da xde.. yg ade pekerja2 yg b'badan gempal.. hahaa dia kan kering je.. so lpas da amek air, aku pegi tngok magazine plak.. wah! ada Klik! cover depan dia GREYSON CHANCE! oh yeah! mestila aku beli kan.. hehee comel bangat deh!





cari galaxie tp x jumpa2.. december punya banyak pasal GC kot... huu~ ssape tjumpa inform aku cepat ehh.. hahaa time da kuar dr 7e tu, nak gerak balik dah en, aku pandang balik 7e tu, then org yg srupa dyandie tu ada. aku soh dekwan usha skali.. dia pon kata org tu maybe dyandie.. hee x sah lagi.. nape nak lari2 lak? malu ke? hohoo mcm2 org zaman skrg ni.. hahaa so balik, makan durian.. nasib baik rasa durian tu seindah rupa.. boleh tahan.. rugi je dekwan x suka makan.. tapi GC pon x suka makan durian.. hee nak cite gak en.. dia kata bau durian tu busuk.. hahaa ni gambar dia masa kat KK time Asia Tour dia.. hee








hahaa lawak je muka dia time tu.. deh dah lah. nanti aku post lagi. k taa~

No comments:

Post a Comment