Friday 16 December 2011

My Life After SPM

oh guys.. finally kita berjumpa lagi.. hahaa mcm apa je.. emm actually mmg aku nak update blog tp mls je bcause it will take a long time untk siap.. huh now i've got the mood.. hahaa speaking lak.. bi pon hancur.. huhuu


rindu ayat neh. ;'( every morning fawa akan ckp "good morning sunshine" bila dia bukak pintu blkg.. hahaa


k first of all, ntah lah.. :'( mcm tak tentu hala je hidup ni.. mcm xde direction.. k start singing lagu One Direction.. ta pnah dngr lagu dia? k kita tngh baik ni, awk click sini hahaa emm korang mesti dah baca kan post blogger2 awesome mcm miss nuna, gorgeous queen dan juga blogger2 lain, maaf saya x mention kat sini.. huhuu


anayil n fawa gonna scream :D


apa dorg cerita dlm post dorg tuh? k tak lain tak bkn, apa yg kita buat bila da habis spm neh.. rutin harian xyah ckp, mmg balik2 tang tu je.. putar je mcm roda, balik2 makan, tengok tv, online, tido.. bangun esok buat bnda yg sama balik.. mcm apa je kan.. lama2 badan pon mngembang.. pastu bila jumpa kawan2, mulalah, "eh, kau da berisi la skrg!" ehh, mcm lain je maksud.?.  =.=" k tukar dialog, "ehh, kau da chubby la skrg.. comelnye.." huhuu ayat blkg tu jarang2 ada.. sspe yg nak sedapkan ayat je g tambah.. hahaa k ngarut.




tu dorg punya rutin.. lebih kurg aku je.. cuma lain sikit.. aku bangun agak 'pagi' sbb tido pon da masuk pagi.. hehee klau mama x kejut mmg smpai ke ptg la aku tido.. *buruk perangai kan? tu pon mama kejut guna phone, I mean dia call lah dr tmpt kerja, nak soh aku bngun pnye psl.. dia tataw lpas letak je pone, aku smbg tido balik.. k ni rahsia antara kita, org laen xtaw k.. hehee




pas bngun tros je usha meja apa yg ada.. klau just ada air je, maknanye kena buat breakfast sndiri ler.. dan yg pasti, Maggi la pilihan kami 3 bradik... hahaha k xmo wat iklan maggi kat sini.. aku yg request soh ayah beli itu ini.. nak harap budak 2 org tu, mmg tak ar.. smpai bila pon aku x merasa apa.. so lpas spm ni mkn maggi puas2.. hahaa simple weh, jimat masa n tenaga.. aq prefer maggi dr mee sedap n mee2 segera yg lain.. leceh je.. lgpon maggi ada bnyk flavour kan.. tinggal plih je.. huhuu


yes I am. heee


mkn maggi bnyk2 pon x elok jugak.. so, lpas breakfast, kemas umh.. bese lah pompuan.. xleh lari dr bnda tu.. cuma aku xtaw bila aku nak blajar masak.. haih masalah btol.. pastu da tade keje, kcau la adik2 aku smpai dorg marah hahaa besenya yg last tulah, yg dekwan tu pagi2 da lesap ntah kemana.. then da boring tahap dewa baru lah aku on kan smua account yg aku ada.. fb, twitter n blogger.. fb pon boring semcm, twitter bnyk cite psl GC, bnyk gak org luahkn mcm2 prasaan kat situ (termasuk aku) n kat blog jarang2 ada new post.. kdg2 aku main edit2 gmbr.. syok jugak.. hee




waktu tido aku tayah ckp ar.. serupa insomnia.. paling lewat pon pukul 4pg gitu.. xleh lelap weh.. tseksa giler.. dekwan masuk tido awal, dlm kol 11 lebih dia da bedengkur.. yelah pnat mngembara di siang hari.. so tinggl aku ngn adik, online.. hahaa naek la bil elektrik ohh..




btw, finally aku da jmpe bnda yg bleh buat aku mngantuk.. hahaa apa dia ea? jeng jeng jeng.. hahaa x abes2.. k sebnanye bnda tu ialah soalan2 dlm buku kpp.. hahaa aku try buat td n berjaya smpai ke soalan 201.. mmg letih otak la jugak especially nak jwb soalan yg ada jwpn pnjg2 tuh n mmg berkesan, dlm kol 11 lebih aku da start ngntuk hahaa.. part B aku bru buat skit.. aku ingt nk pegi com test tu cpt n nk start driving class a.s.a.p.. tension terperap dlm umh neh.. huh skurg2nye nnti ada gak bnda aku nk buat.. keje da la x dpt.. mybe next month la aku cari.. habiskan driving class dulu.. bak kata mak aku, settlekan satu2 dulu.. huhuu




woah.. ta prasan plak esei aku da smpai ke perenggan yg ke-9.. yg ni kira penutup lah k.. bknnye apa, da lama ta buat karangan bm.. huu~ rindu kat cikgu bm.. k dah.. tataw nak cite apa dah tat u alls.. so I na tamatkan post I nii.. ah gedik.. oh yg post 'Kesah Dulu2 part 2' sdg dlm pmbikinan.. hahaa bgtw mcm la korg nak baca kan.. kthanks lah to u alls yg baca post aku smpai ke pghujung.. mmg panjang, aku lau bab writing mmg non-stop.. I mean susah na stop.. eh jngn lupa follow blog kakak comel kita, ni link dia nurrizati's mom :P wassalam...



No comments:

Post a Comment