Thursday 8 December 2011

Sweet Dreams Never Come True



wah3... tajuk mcm gempak je.. padahal nak cite ape je pon.. :P hee kay kwn2.. gini.. aisehhh malu plak nak cite.. hahaa #gedik :D smlm kan.. ntah mcm mana aku bleh termimpi bnda yg ngarut2 neh.. aku mimpi apa??? JENG! JENG! JENG! hahaa aku mimpi GREYSON CHANCE lah weh! :D mcm bodoh je tp besttttttt sangat... hahaa mcm real je aku rasa weh.. lau nak tau teruskan baca post aku neh. lau tanak lg bagus, silalah kuar dr blog aku sbb aku nak start mngarut neh.. hahaa




k mula2 cmni.. aku pon x ingt sngt sebnanye... hahaa dlm mmpi tu, aku join trip dia pegi mana tah, alaa mcm time dia dtg sini aritu laa.. kan ada yg iring2 dia, kawal dia sume enn.. tp time tu aku dlm bilik rehat dia, I mean bilik khas dia la kan.. pastu aku mintak bgambar ngn dia sgala.. aiseymannnn... mcm real dohhh... :D hahaa cara dia senyum tu yg paling tak tahan tuh.. hahaa then dia mcm busy je kan, aku biar ah dia ngn keje dia dulu.. tak lama tu bila dia da free, aku mintak amek gmbr lg.. hahaa #takpuas :P pastu enn, kitorg ada la borak2 sikit, ntah psl apa aku tak ingat dah weh... pagi td punya la clear mimpi tu dlm kpala aku.. now, samar2 je ~,~


nombor 2 paling sakai -.-


then, tgh2 syok sembang ngn GC, dia mcm ada nak buat something aw tp seriously aku dah lupa apa.. arghhh! pastu bleh plak tiba2 ada suara, "kak, oiii bangun kak..! hoiii bangun bangun..!" errr... bukak je mata, mak aku da berdiri kat tepi katil... duhhh kacau ar mama neh... mmpi tu terpotong seyhhhh... sayangnyaaa.... saat2 sweet aku tu pegi mcm tu je... huh hope mlm neh mmpi tu bsambung lg . hahaa (boleh pulakk) ..




but seteruk2 mimpi, mimpi psl someone aritu lg terokkk... tak nak, tak mmpu nak ingt dah.. mcm haremmm je.. ni sume ida punya psl.. tak memasal je aku mmpi bnda bkn2.. k mlm ni tak bnyk download pics GC.. mls nak usha twitter sorg2.. hahaa mmg xde keje sngt nak download2 neh.. gmbr GC lg bnyk dr gmba DA dlm pone aku.. heee~ tu yg smpai t'mmpi2 tu, stiap mlm dok usha muka dia .. hahaa followers aku rmai yg follow aku pon sbb aku ltak gmbr GC.. xleh bla sungguh.. =_=


ni dia latest photo with his new hair-cut.. hee~ comel kan? ^_^


p/s : sakit doh bila garu tulang =,=

No comments:

Post a Comment