Saturday 31 December 2011

Last Friday of 2011

hahaa tajuk kat atas curik worldwide trends kat twitter.. hahaa kay. Alhamdulillah, aku passed re-test td :) berkat doa kawan2 yg doakan aku.. hahaa aku text dorg soh dorg doakan aku lol :D nak cite la kan psal chinese jaga kaunter tu.. td aku smpai dlm kol 8.20am gitu, then bg ic tros duduk n tunggu turn re-take gmbr.. then time aku bratur ada sorang makcik ni masuk buat kepoh, ckp anak dia spatutnya test hari ni tp ntah apa masalahnya aku pon xlah menanya :P dah tu klau tak curi2 dengar pon suara makcik tu mmg da cukup kuat, satu pejabat tu bleh dengar.. dia sound la chinese tu, aku rasa mcm tengok drama pon ada, chinese tu mcm x kuasa je, muka da ketat tahap maximum, dia ckp la dia taktaw pape.. makcik tu siap ckp org yg handle anak dia tu bodoh lg n sepatutnya org tu kena pegi kursus.. smpai mcm tu skali bengangnya makcik tu.. =_= chinese tu buat muka suda.. hahaa lawak2 xD




then x lama tu jumpa munirah, oldfriend :) dia datang dgn bro dia, both amek lesen kete n motor.. okay cut~ nama aku pon dipanggil dgn beberapa nama lain, masa tu xde sorg pon yg bngun including me sbb aku tngh klam kabut simpan buku dlm beg.. then kecoh je chinese serabut tu yelled "hey you orang mau amek test ka xmau?" aku cpt2 bngun simpan beg, yg lain2 bkn nk bngun ohh. siot.. dah la kena sound again ngn sorg makcik, "knapa muka masam je? kena senyum la.. mesra dgn pelanggan.. mana bleh masam2 muka mcm ni.." hahaha suka je aku mndengarnya hehee :P jahat doh aku.. emm istigfar je aku spanjang seblom test tu.. cuak kot klau2 rm50 terbang gitu je.. aku guna masa smpai habis, re-check few times n then seblom tekan 'keputusan' aku doa bnyk2 .. hahaa thanks God, I've got an excellent result.. ecehhh hahaa




pakcik tu anta, so pakcik tu jemput balik.. but dia kata dia nak singgah kedai buku, nak beli buku lah kan.. dia pegi pustaka sumber ilmu.. hahaa mmg kebetulan sangat, so alang2 tu aku singgah 7e melawat tanah xD masuk2 je aku dah nmpk dia tngh susun barang tp buat2 x nmpk n terus je cari galaxie kat tmpt magazine dpn pintu masuk tu.. pastu ada makcik tu ckp "slmt dtg kak" hahaa buat2 pekak n bisu.. pastu dia kata "makcik ni bisu rupanya.." kuang asam btol, klau bos dia ada kat situ mmg free2 je kena pecat time tu gak.. hahaa last2 galaxie yg aku cari xde :( cover dpn dia gmbr taylor swift.. galaxie baru ada n ada laa gmbr kecik greyson tngh pegang galaxie cover taylor swift tu .. huu~ time tu dia kat Malaysia.. okay cut~ then alang2 dah ada yezz! new edition, I just bought it.. tanah ni bkn nak bg discount ohh.. kedekut.. :P yg peliknya workers lain dok kat blkg, aku siap boleh borak lg ngn makcik tanah tuh.. hahaa smpaila pakcik tu da settle hal dia, baru aku kuar dr 7e tuh.. hahaa btw aku sempat selak2 yezz! kat kaunter before nak bayar, searching for sape lg kan.. mcm taktaw lak.. hee tp time tu sedih sangat sbb xde satu pon story psl dia dlm tu.. tp ntah knapa aku tetap beli gak walaupon bberapa hari lg aku dikira sbg 18taon.. hahaa but before aku smyg magrib, aku sempat selak magazine tu for the 2nd time.. guess what? I just found this ..


its Bella okay :D

do you see what I see? :D

this is not enough :O


hahaa tu pon kira happy n berbaloi wlaupon just 2 pages je kesah dia.. lol mls lah nak cite bnyk2 psl dia, takut korang meluat pulak.. hahaa eh, sape pulak yg soh korang baca.. hee btw kat twitter aku befriends dgn ramai #Enchancers  x kira umur, negara n bangsa hahaa n x ramai pon yg dr Malaysia.. mmg blambak kot kalau nak follow acc enchancers n dorang ni pencinta tegar @greysonchance.. takut aku =_+ n just now I've congrats sorang enchancer ni sbb greyson bru je follow dia on twitter.. hahaa agaknya apa jadi bila gc ttiba follow aku? #Imdying +_+



No comments:

Post a Comment