Tuesday 27 December 2011

Beach~

hallloooooooo................. duh excitednya bila dapat update blog.. hahaa hari2 bukak blog tapi x berkesempatan nak update berita terkini.. acehhh macam aku ni org penting lak en.. so asek baca post org jelaa.. da sminggu babe tak update.. bg aku mmg cukup lama tuh.. hahaa dah stop mngarut..




haa mcm ni.. ceh mcm nenek2 nak story kesah silam kat cucu2 dia je.. hihi slasa lpas x pasal2 lak aku demam.. haih ujian Allah la tu.. lalai sangat cuti2 ni.. banyak buang masa.. x cukup tu, kena serangan mulut b'tubi2 special drpd mak aku.. "haa, tu lah kau. tido lambat.. jadi burung hantu.. asek berjaga malam je.. pukul 2-3 pagi baru tido.. mana tak sakit.." skali kena burung hantu ngn mak aku.. +_+ lpas tu aku ada la insaf sikit.. tanak tido lambat dah.. seksa weh bila demam ni.. da lah rasa ngilu satu badan.. pastu asek muntah je.. food memang xleh masuk langsung.. masuk je kluar balik.. kadang2 aku jolok sendiri sbab x selesa ngan rasa nak muntah tu.. then otak tu kalau tak fikir bukan2 mmg x sah.. time tu aku ada rasa gak kot2 aku ni ada penyakit anorexia tuh.. hahaa ntah pape.. well, tu suma kesah sminggu yg lpas kayy.. hahaa blagak doh.. tp yg best bila dah x lalu makan tu, mak aku suapkan nasik. hehee~




then jumaat lpas aku berangkat ke beach! oh yeah! hahaa time tu aku dah tak pikir benda lain.. asek terbayang beach, beach and beach.. hahaa padahal pegi PD je ponggg.. so kami smua menetap kat The Regency Tanjung Tuan Beach Resort.. nama punya panjang enn.. hohoo taon ni taon kdua kitorg holiday kat sini sebab .. mcm mana nak cakap ehh.. emm paksu aku punya tempat kerja punya kabel.. ehh ntah.. paham2 jelah ehh.. means kitorg x payah kluar duit.. just pegi untuk enjoy n relax.. hahaa so kecoh la makcik2 suma, including my mom, packing kuali, toto, bantal, tikar.. hahaa mcm lawak je kan? orang da siapkan suma kat sana.. kondo kan... hahaa sebnanye kitorg bkn 5-6 orang je weh.. nama pon family vacation mestila smua pegi.. so drpd uwan aku, family aku 5org, paklang, pakcik, paksu, pakngah makngah skeluarga, pakteh makteh, dgn cousins aku lagi 8orang.. haahahaa.. ramai tak? ramai tak? bilik ada 3 je.. and yg bekeluarga diutamakan.. hee yg paling best aku dapat tido sekatil ngan uwan aku.. kau ado? hee bestnya.. da btaon kot aku tak tido ngan nenek aku.. huu~ but sedey, atuk aku je x ado.. xmo join.. duh aku baru nak tngok kpala botak dia.. hahaa new style lorh! :P




kat sana mmg syok gila babe dapat tido dlm air-cond.. hahaa kay aku tau la umh aku xde air-cond.. :P emm tp yg x syoknya aku tngh red flag.. hish kcau habis ah.. aku lpak tepi beach je.. x dapat pegi ketengah mcm slalu.. nak buat cano, da lumrah kan.. haih aku basah gak, basah dek air hujan.. mmg syok gila ar kan mandi laut time hujan.. tp xdelah lebat gila, bahaya doh klau cmtu.. emm tp cool gila lah.. cantik sangat view dia especially bila pandang dr atas, I mean dr balkoni kondo tu lah.. banyak gak photo aku snap tp xleh nak tunjuk kat korg sbab problem kamera gila tu x settle lagi.. huh nanti2 jelah ehh..




kitorg 3hari 2malam je kat sana.. tak syok en kalau holiday sekejap2 neh.. kat KL bukan ada apa pong.. so back to real life again.. mama ckp nak singgah Kundur kejap, yelah... paklang Dany btunang dah.. last2 kan, tak jadi sbab mak aku nak pegi Nilai 3 so takut x sempat.. pnat2 je aku imagine saat2 aku jumpa paksu H .. haih angan2 hanya tinggal angan2.. t_t seksa betul kalau dah siap imagine awal2 tp tak jd plak benda tu.. hish baru je nak bahagia kejap.. hampa je muka aku spanjang hari tu.. x dapat jumpa paksu H.. :(




p/s : siapa paksu H ? jeng jeng jeng... hahaa dia dlm family besa aku, cousin mak aku.. hahaa H tu stands for 2 maksud.. mula2 H tu for Handsome je and lama2 bru aq prasan nama dia pon start dr H gak.. hee ehh! mana bleh gtaw nama dia.. hahaa muka dia? tanah pnah tngok tp maybe dia dah lupa.. hahaa fb dia? rahsia maa~ hehee

No comments:

Post a Comment