Saturday 3 December 2011

It Was Yesterday

hey hell O..




sumpah boring.. a little awkward.. slalunye time2 cmni dok ngadap buku.. haihh okay.. forget about books.. now the time.. bebas n bebas dr bnda2 yg ada kaitan ngn skolah.. no more schools.. apa yg aku nak cite sebnanye ni?




haih ntah lah.. time x online bnyk giler bnda nak tabur kat sini.. bila dah dpn pc neh blank abes =,= grrr geramnya.. okay actually mmg bnyk yg aku nak cite.. memory card reader aku rosak so kene tunggu ayah beli usb wire sbb ada bnyk gmbr2 dlm tu yg ada kaitan ngn bnda yg aku nak tulis.. whatta? mngarut je lebeh. =,=




smlm g hospital.. beselah dekwan nak check telinga dia balik, dah kering ke blom.. ada lah pnyakit dia kan.. nnti aku cite kat next post.. mmg sangat mengantuk mnunggu.. mata aku pon meliar je pndg org lalu lalang kat ruang tunggu turn tuh.. pastu ada sorg doktor pompuan neh, perut dia buncit.. dia mngandung laa.. heh comel je ohh.. dia pkai bju kurung then pkai bju doktor yg kaler putih tu kan.. dia xpkai tudung.. lawa la gak.. hahaa




aku terpaksa ikut sbb ayah suruh mama teman g daftar kat driving school lpas blk dr hospital uhh.. last2 office dia tutup.. okay, mmg x geram langsung... dah la matahari btol2 tegak atas kpala.. pening seh.. buat pnat je ikut.. haiyaa last2 dia bukak pukul 3.. haishhh




enough for now~

No comments:

Post a Comment