Tuesday 27 December 2011

Random~

korang pnah tak tengok iklan samsung kat tv? alaa yg ada ayam tu.. hahaa comel doh.. I mean, lelaki yg punya phone tu lah.. muka dia comel kan? hehee cute n smart lah muka n style dia.. duh aku ni.. lelaki dlm iklan pon boleh je.. hahaa aku suka giler tngok iklan tu.. kalau iklan tu kluar je mesti aku org petama yg b'semangat tengok n fokus.. hahaa then cakap kat adik aku, "comel kan lelaki tu?" hahaa gila doh. adek2 aku pong mls nk layan.. haa *berehat seketika bersama samsung* hahaa :P




semalam mak aku bangun dlm kol 3.30pagi.. duh kantoi aku x tido lagi.. pastu apalagi enn, mcm biasa ar.. kena sembur dgn kata2 hot mak aku.. siap warning lagi.. "kau tau tak, time2 cmni mnusia smua da tido tau.. kau 2 bradik je yg bjaga lagi.. waktu2 mcm ni slalunya makhluk halus je yg bjaga.. mmg time dorg ni.. klau kau bjaga, kau pon sama join dorang.. tu yg sampai demam tu.. kena sampuk.. haa kau bjaga laa.." duh lpas tu rasa lain je.. time tutup lampu paling x best.. bila da gelap, mcm2 benda terbayang.. bantal, meja, baju, was2 je aku tengok.. dlm gelap bknnya nmpk sangat.. dah tu aku selimut habis, peluk bantal kuat2.. tp mata still xmo tido.. aku bukak lagu kat phone, nynyi skali.. nak hilangkan rasa takut punya pasal.. =,=




malam ni mak aku soh tido cpt sbb esok pepagi buta nak kena bngun g computer test tuh.. duh serabai.. harap sempat aku nak tngok princess hours.. hahaa da la missed 2hari.. huh k guys, pray for me .. nak melawat pon boleh.. tempat dia kat danau kota, near Al-Malik, floor satu.. pakcik tu datang amek aku kol 7pagi.. hahaa dia ckp pegi awal balik awal. btol sangat tu pakcik.. haa k, aku nak dapat full marks.. hahaa brangan~




now aku ada game baru.. the Sims.. hahaa game yg pnah melalaikan aku time form 2 dulu.. smpai turun kls babe.. t_t aku dah install dlm lappy so stiap kali xde keje je aku main lah.. hahaa syok~ create sim nama DA n GC.. hehee tak dapat yg real, dlm game pon jadi.. hahaa


aww.. coffee?


haa suka tak lagu ni? tak suka, k takpe. yg penting aku suka. hahaa deep meaning dia, n rhytm dia. cool~ love DA forever <3 "I'll keep searching for my kind of perfect"

No comments:

Post a Comment