Sunday 1 January 2012

New Years Eve of 2012

hoi.. hahaa today was the last day of 2011 :'( sob sob sekejap je dah masuk taon baru.. 2012 is coming! banyak betul knangan yg aku tak dapat lupa sepanjang taon 2011 neh.. well, sekarang tanak cite sedih.. nak cite apa yg aku buat pd hari last 2011 neh.. lol




today aku pegi skem, attend kls 6jam tp 3jam je.. haih aku mls nak explain sbb aku pon tak phm.. ntah mcm mana boleh ada kiki kat sana.. ngeh3 rugi zack ngn aniqah xde.. hee then kawan aku yg berpurdah aritu pon ada but kitorg x duduk sama plus masing2 ada kawan baru dah.. hahaa




then balik umah, on twitter, check @farrabella (mention and activity) OHMY!OHMY! @imalexachance RT my tweet ! lol excited siot.. yg tambah senyum aku smpai ke telinga bila baca tweet dr dia : @farrabella followed lol mcm tak caya je.. hahaa so tak sia2 la aku tweet dia soh follow me back.. hahaa kakak follow pon jadilah enn.. tunggu @greysonchance follow ntah bila =_=


okay sebenarnya tu fake account. kakak dia manada twitter -.-


now tngh sakit hati sbb twitter dah x dapat bukak, over capacity =,= bodoh doh.. padanla lembab semacam je tadi time aku nak upload pic.. serabut ahhh... nasib baik sempat wish greysonchance LOL xD tp tak sempat wish davidarchie :'( esok still boleh kan? hahaa desperado~




I made a lot of friends kat twitter, just follow n follow back.. it is fun when you can tweeting with people from different countries.. hahaa most dorang ni ada tumblr so aku follow je smua tumblr #enchancersonly hahaa :D n ada jugak enchancers dr malaysia yg sudi bantu aku upgrade blog tumblr aku yg sangat buruk n tak teratur.. hahaa #terharu btw tumblr's blog dia super simple but cute.. hahah ni link dia kot2 korang nak tengok cuteenough n do follow klau interested :)




so pada kesempatan ni, aku mintak maaf di atas semua perangai jelek aku, biasalah, nobody's perfect and so am I.. :) hope taon baru ni lebih baik drpd taon seblomnya, n the most important, hope kita smua gain an excellent result for SPM ! #enjoytheviews #FIREWORKSON :D HAPPY NEW YEAR!


No comments:

Post a Comment