Friday 13 September 2013

OMSA Team Building

ni sebenarnya lebih kepada ice breaking dgn seki2 omsa yg baru. ramai pulak lelaki-lelaki omsa ni hahaa nasib baik semua sporting. so buat kali pertama sepanjang aku belajar kat perak ni, aku menjejakkan kaki di Teluk Batik hahaha roommate aku berkali-kali pergi, semua tak caya bila aku ckp aku tak penah pegi heheh kat tmpt orang aku jadi malas nak jalan. kalau kat kl ko ajak je p mana aku on hahaha tp memang cantik gila view kat pantai teluk batik tu


curi dr fb ain hehee :p tp aku yg snap. bnyk lagi gmbr sebenarnya tp dia tak upload pulak -.-

kitorang p naik bas uitm yg cantik tu. nasib baik la dapat bas. sampai2 je terus start dgn game yg dah diplan oleh akak2 part 4 untuk mengenakan seki2 baru dan jugak senior2 part 5 yg bakal meninggalkan kitorg acehh sedih lak. sambil2 game berjalan tu adalah yg tukang handle bbq. aku bawak baju lebih tp disebabkan aku yakin aku tak basah, so aku tak basah lah hahaha dorang siap naik banana boat berulang-ulang ergh aku nak try skali pun tak berani -.-

habis semua game barulah bebas nak buat apa nak pergi mana pun. sayang kat aku takde langsung gambar :/ yelah time2 cmtu lah hp rosak kan -.- dalam pukul 4 cmtu kitorang naik bas balik ke uitm. dlm bas mula2 riuh rendah, dah lama2 tu senyap, semua tidur hahaa dlm pukul 6 mcm tu smpai bilik. memang aku tak buat apa2 tapi penatnya tu terasa gak la. apa2 pun best sangat dapat spend time dgn geng omsa hehee :*




p/s: sepanjang hari tu asek jaga iphone orang je. bila nak ada iphone sendiri?

No comments:

Post a Comment