Monday 2 September 2013

aku dah gemuk !

hmm ntah apa2 tah. masa aku kurus cengkung, family aku cakap aku diet. takyah nak diet2 katanya. kau sakit ke, tanyanya. makan banyak sikit, suruhnya. tak pernah ada istilah diet dalam kamus hidup aku cewah ayat bm hahaa tapi betul lah. setakat gurau2 ngan kawan tu bese ah. aku kalau bab makan mmg tak penah sekat. berminyak ke berlemak ke berkalori ke apa semua aku bedal asal kena dengan tekak aku. mak aku nenek aku memang marah kalau sekat2 makan ni. nak makan tu makan je. takpelah duit habis banyak pun asal habis dekat makan. berat aku masa skolah dulu 60kg je. JE lah sangat kan. bagi orang lain 60 tu kira dah berat sangat dah tu. tapi aku tak kisah sbb aku still normal.




masuk u je terus naik berat aku. mana taknya dah kerja asek makan tidur je. last timbang, berat aku 67 point something haa terkesima jap kat mesin penimbang tu. nampak sangat effect duduk kat sini -,- setengah orang sensitif nak mention bab2 berat ni. tapi aku biasa je less weight ke normal ke obese ke aku tak kisah. so far sekarang bmi aku normal heheh tinggi 177, berat 67 hewhew :3 tapi dah alang2 tu apa kata aku genapkan jadi 70? hahaha xD ramai tegur kata aku dah berisi. pipi naik. hmm memang pun hahaa tak kisahlah asal aku bahagia. orang kata orang gemuk ni happy and bahagia je muahaha no offence pada yang kurus ye :p


niall i'm here :>


No comments:

Post a Comment