Wednesday 31 July 2013

watchin movie with bf :3

hmm hi. harini saya tak pergi 3 kelas sebab saya demam. tapi takde mc so kira saya pontenglah. rasa sayang pulak tak pergi kelas bel pagi tadi sebab kelas si dia kat kelas sebelah je hmm takpelah bak kata ida takde jodoh. seharian dari pagi sampai tengahari saya terlantar kat katil je sambil ditemani nota2 csc dari bab 1-5 di sebelah bantal. saya tenung nota2 tu, nota2 tu pun tenung saya balik. pastu sambung tidur sampai petang. dengan hidung berair duh rimas. batuk2 yg annoying dengan suara sengau eiii -_- and tadi dah lepas satu kuiz csc. lega dia tak dapat ceq nak habaq. semua bab baca sekali imbas. jawab pun pakai libas. result nanti hampas




tapi bukan itu cerita dia ngeh3 tadi time tidur aku termimpi something. ceni cite dia. aku pergi tengok wayang dengan boyfriend aii lol tau siapa? niallllll ! hahahahaha duduk sebelah2 ala ala sweet couple gitu hahaha then tekalah kitorang tengok cerita apa? THIS IS USSSSS ! takleh bla gila kannn in real life tak kua pun lagi. pastu tengah syok2 tengok tiba2 ada sorang pompuan ni datang dok sebelah niall. pompuan tu aku kenal tapi tak paham cane boleh termasuk sekali dlm mimpi aku. dia dah la datang2 dok sebelah niall pastu dia boleh suap2kan makanan pulak kat mulut laki aku tuuuuuu ! kuajaq kuajaq! yg niall pantang nampak food sikit dia ngap je terus tanpa mempedulikan aku yg tengah geram kat sebelah dia tuuu ! dia boleh buat muka innocent masa kunyah makanan tu ahhh nasib baik comel. lepas tu pompuan tu mcm jeling2 aku. dia mcm nak flirting ngan laki aku tulah. punyalah berapi aku time tu tapi aku diam lagi. masa niall tengah sedap2 kunyah tu aku mcm mention 'nandos nandos nandos' ~ banyak2 kali sampai dia kunyah slow2 mcm cuak ah kan. meaning kat situ hanya aku ngan niall je paham, dia takut aku tanak belanja dia nandos dah kalau dia tak stop makan makanan pompuan tu bagi hahahahaha lawak gila k. pastu tu je aku ingat ahhh mimpi tu dah sweet dah ok tetiba ada pulak pengacau. talkin bout this is us, tak sabar gila nak tunggu movie tu kua kat malaysia wooo aku dah tengok dalam mimpi :p lol kbye




No comments:

Post a Comment