Saturday 13 July 2013

:3

tengah godek2 folder dalam laptop ni tiba2 terjumpa beberapa gambar printscreen masa isi upu dulu hahaa tak sangka lak aku still simpan gambar2 tu. bila tengok balik kemain daebak kos aku pilih, tak sedor diri tu jahil sains hahah selalu orang kata apa guna ambek sains tapi tak apply so aku pun acah acah apply la kos sains. haa antara kos yang penah aku pilih. kemain tuh





alih2 pas dapat result spm, subjek sains sume hampeh so aku tukar lagi. haa ni yang terakhir. confident habis dah time ni and redha jelah walau apa jua keputusannya muahaha




last2 dapat pilihan ketiga, pengurusan dan teknologi pejabat. memang dah menepati citarasa aku dah tu nak lari dari sains mains ni. alhamdulillah aku bahagia dengan kos ni sekarang walaupun kadang2 mama ada omel sorang2 'kenapa la kau tak jadi cikgu ke dulu' 'kau lah taknak jadi doktor dulu' -_- mama ingat jadi doktor tu mcm petik jari je agaknya. sains aku dah la tunggang langgang hahaa tapi sedih la jugak kan bila teringat mak aku kata, dia tringin salah sorang anak dia jadi doktor sebab dia selalu pergi hospital then tengok muka doktor2 muda semua manis2 je. dia suka. pastu kalau ada family member yang sakit nanti senang, ada yg boleh check. amboih boleh lak gitu. nak harapkan adik aku jadi doktor memang tak ah cite dia kan. hmm dah takde rezeki kan nak buat cane. mama kena doakanlah dapat menantu doktor hahaha kbye

No comments:

Post a Comment