Tuesday 23 July 2013

10 Ramadhan

im homeeeeee ! hahaha sebenarnya tak plan pun nak balik last weekend sebab this week pun nak balik jugak. ni semua roommate aku punya pengaruh la ni. aku jerit dalam bilik 'nak balikkkkk!' pastu dia cakap 'jom turun kl minggu ni' then aku pun jom jelah. pastu dia kata 'aku serious ni' haa lepas tu barulah aku fikir betul2 nak balik ke tak. kalau ikutkan taknak balik sebab macam membazir je kan, ala time nuzul quran balik kl, raya balik lagi. dah lama2 fikir akhirnya tewas juga. ikut kata hati. petang jumaat baru beli tiket. mula2 mak aku mcm geram jugak dengar, lama2 ok. kehkeh aku balik ni pun bukan saja2 buang duit gitu ja. sampai je kl central terus aku beli token ke sri rampai. singgah wwm jap sebab nak beli kasut. dah beli kasut barulah balik rumah dgn puas hatinya sbb niat utama dah tertunai acewah then aku balik ni sebab nak basuh baju korporat omsa jugak, takut kalau basuh pakai mesin sana, rosak habis -.- lepas tu nak ambil seluar slack, nak ambek pedal ayam, nak pakai printer, nak itu nak ini hahaha memacam




last month tak dapat balik so kira yang ni ganti yang last month punya lah hehee :p pastu yg minggu ni untuk bulan ni, yang raya untuk ogos. eleh aku kan kena balik at least sebulan sekali. kalau tak nanti aku... homesick. ahad aku ajak mak aku pegi mydin, nak jumpa ida hehee dia taktau pun aku balik :p sampai je sana terus nampak dia kat tempat cashier. aku ingatkan dia perasan lah aku tau tapi kemain fokus dia buat kerja sampai aku dah betul2 berdiri kat depan mesin duit tu pun dia tak perasan lagi -.- pastu bila aku bukak mulut terus terkejut beruk dia kat situ hahahahaha xD malamnya balik ke perak balik and sampai dlm pukul 12 lebih. memang penat habis -.-


hmm


No comments:

Post a Comment