Tuesday 6 August 2013

Iftar with them [:

throwback




22/07/13 - isnin
iftar dengan aom1143A dekat sidec and pergi balik kitorang jalan kaki je muahaha memang first time berbuka dengan classmates ramai2 mcm tu selama aku belajar kat uitm tu. sedih kan? tak sebenarnya hahaa :p


24/07/13 - rabu
iftar bersama rektor dan warga FPP dekat dewan al-kha. ramai yg complain memacam kat omsa padahal omsa handle pengurusan je :/ apa pun agak tak puas hati sbb makanan berbuka tu semua dr dm kps, kolej aku -_- nak buat cane kan. orang dah bagi free tu makan jelah. banyak bunyi pulak kan. and habis iftar, aku saja balik lambat2 sbb hmm sbb hmm




27/07/13 - sabtu
iftar with surians kat rumah rashdan. half of them, nope tak ramai pun malam tu tp still seronok hahaa menu dia sedap2. ayam bbq lamb chop mashed potato spaghetti tapi aku ambek sikit je :( tak stay lama pun, dlm 8:30 aku kena pergi sbb nak balik kampung and oh mak aku ada bagitau, nenek aku tanya pasal aku. dia tanya aku berbuka dgn pakwe ke hahahaha tergelak aku dengar. nenek aku risau sangat pasal aku heh gambar banyak dlm kamera fawamiwa :3

28/07/13 - ahad
iftar with le roommates dekat kfc bandar u. masa tu aku baru balik dr umah and tiba2 roommate aku bbm ajak berbuka kat luar. memang panjang gila line dlm kfc tu tp nasib baik kitorang sempat beli sebelum azan hihi

-

No comments:

Post a Comment