Saturday 13 July 2013

goreng

dekat sini boleh dikatakan tiap2 minggu pergi bandar u. nak beli barang kat tesco, nak pergi secret recipe, nak pergi makan kfc, lagi2 sekarang dah wujudnya billion. lama sikit bila wayang dah siap confirm tiap2 bulan lepak sana tengok movie muahaha kat sini 2 minggu sekali mesti pergi station 18 kat ipoh. nak tngok wayang, nak shopping sikit2 lepas tension. apa barang weekend terperap kat bilik je kan. kalau macam weekdays busy kelas pack so memang tak sampai ipoh la, namun tak menghalang kitorang untuk ke bandar u. tiap minggu mesti pergi secret recipe. tak dapat satu slice choc indulgence mahupun choc banana ataupun tiramisu badan akan menggigil dan sepanjang masa terbayang-bayang. lepas tu wajib singgah mcD buat drive thru hewhew soal kereta tak jadi masalah. kitorang sewa je viva ke alza ke asalkan dapat sampai ke destinasi sudah.




apa yang gorengnya? haaa koranglah yg kena goreng sebab cerita kat atas tu gebang je lebih muahahaha memang taklah aku nak ke ipoh 2 minggu sekali, sebulan sekali pun belum tentu. nak pegi billion pun macam, alaa ada apa je kat sana. aku keluar ke bandar u pun kalau barang betul2 dah habis. tu pun kalau rajin. kalau malas aku beli je kat koop dalam uitm ni ha. kat sini memang aku tak kuar. yang selalu terperap kat bilik sepanjang masa, akulah tu hahaha teluk batik pun aku tak penah pegi. setahun dah kat sini tapi penah sekali je pegi ipoh. overnight overnight ni bukan style aku lah. selesa outing kat kl lagi. kat sini memang tak menarik perhatian aku nak keluar habiskan duit muahaha kbye

No comments:

Post a Comment