Saturday 7 January 2012

Meet My Dekwan LOL

hey... ingat lagi tak post aku psl dekwan..? hahaa mestilah tak ingat sebab aku da bekurun post.. -_- so kalau korang tak ingat, dia kena marah teruk sebab pegi main bola.. bukan x boleh main tp dia ada problem time tu.. n disebabkan aku da boleh upload gambar yg berada dlm kamera aku setelah sekian lamanya, -___- so aku tunjuk ler gambar dekwan ni.. hee menarik dong~




kisah sebnanya, masa tadika ada kawan dia pegi cucuk telinga dia guna pensel.. cuba kau bayangkan mcm mana telinga kau kena cucuk ngn sebatang pensel? ngilu tak? hahaa so sampaila da besar, melarat2 benda tu, thats y ah stiap bulan kena pegi check up.. tonsil dia bengkak.. eh ntahlah, aku pon x sure pebenda yg mnyebabkan dia kena bedah.. hoo~




kalau tengok real lagi ngeri weh.. mandi takleh kena air.. sebab doktor tak jahit, dia guna gam je.. adakepatut? -,- sampai gam tu kering baru bleh bukak pelekat2 tu.. and kapas tu kena letak situ sebab darah selalu kuar.. n sebab tu la dia kena marah ngan mak aku, mana boleh baru lpas bedah terus pegi main bola.. amek, balik2 je terus kena bedal ngan mak aku.. tp aku gak yg bgtaw psl dia maen bola tu.. rasa bersalah lak.. hee


time otw ke PD aritu dah lah aku selamber je g tarik telinga dia yg tu.. separuh mnjerit aku terkejut.. sumpah x prasan.. nasib baik xde pape n dia pon tak sakit.. so lpas ni boleh tarik lagi.. hee~

No comments:

Post a Comment