Monday 16 January 2012

09/01-16/01/12 6_6

09/01/12 Isnin
OMG buruk gila bila suluh diri sendiri kat cermin... baju putih berkolar, tuck in, tudung masuk dlm baju.. mak aiii... xmo ingat dah ah.. pegi keje pakai sweater ah, 1st day keje ni ayah anta, pasni kena amek cab ah hari2.. sampai sana tunggu minah rapunzel tu mau bape jam, haa k tipu. pastu sama2 ah gerak g papa john.. mula2 masuk keje bese ah, kene ceramah apa bagai, pastu mcm orientasi form 1 ah, tunjuk itu ini en.. then bekenalan dgn staf2 kat situ, haa lawak je.. masa first day kitorg tu jugak ah area manager dia dtg check apa smua.. haiyoo.. today gak nad n the gang dtg lalu lalang kat situ.. hahaa ngeng.. then balik kol 7.. x berapa nak tepat sangat ah.. hee




10/01/12 Selasa
bangun pepagi n seawal 8.30am dah ada kat papa.. nak pegi typhoid lah konon.. tunggu encik akem tuh dah bape jam.. mentang2 dia off, lambat ah kan.. pastu bila da sampai, x menyempat-nyempat.. x psl2 kak nisa yg kena marah.. padanla kak nisa ttiba call aku.. haih dia yg lambat x cite plak.. pastu da sampai kat dpn klfc tuh, dorg dua ekor lg kejam.. laju je melulu ke pintu blakang kereta.. dah awal2 ckp "aku tanak dok depan".. pastu time aku baru nak tunduk masuk gak ikut pintu blakang, en akem ckp "oii ingat korang bos ah?" hampeh... aku yg kena dok dpn.. =,= dlm kete tayah cite ah, xde pe pong.. sampai je hospital sana, ubat habis. senang je org tu ckp. aku punya ar bngun awal... =__= dah tu balik dgn prasaan hampa~ masuk keje kol 11 mcm bese ah.. ada org tu baru 2nd day keje dah ada admirer.. dpt candies weh.. hahaa xD harini OT, tak cukup staf punya pasal, so stay ah smpai meeting kol 11pm.. sementara tggu meeting start kitorg lepak kat dpn, inbetween papa n kenny.. time tu bebudak kenny nak tutup kedai dorg aww.. punya ah susah gila.. tarik mende tu tp tak turun2.. hahaa arep tarik lg ar xde effect xD x psl2 kitorg dpt tengok free show sambil mkn free muffin.. hahaa then meeting start.. "meeting yg sangat happening" hahaa credit to someone, aku cilok ayat dia ni.. hee~ makan satay tetengah mlm tu weh.. hee




11/01/12 Rabu
today dapat tau aku cuti hari sabtu.. bhahaa aku sorang je plak tu.. hee tak bangga pon kay.. :P then keje mcm bese lah.. greet customer, amek order, lap cermin meja apa sume.. haa tak pnat mana pon, just sakit lutut sebab lama berdiri.. lau nak duduk pon boleh tp mcm x sedap lah plak en lau customer usha.. hee then sempat bjumpa ngan gang GGM time rehat, bucu,cyma n tuya.. ada yg aku terlupa ke? hahaa pastu today gak first time aku jwb call kat papa john.. LOL itu pon nak kecoh.. da gelabah je jwb.. nasib baik cik akem yg call.. hahaa lau manager atas yg call, tak ke kantoi.. hahaa mlm aku sempat online.. hee time tu #HappyBirthdayZaynAustralia tngh ttww.. tp taktaw pon bila bday dia.. hahaa so aku tweet jela benda tu, kira wish ar gak en? hahaa whatever, now aku dah tau bila beday dia :P hahaa




12/01/12 Khamis
mcm biasa je.. dyanooo x menyabar nak cuti.. hahaa fawa yg cuti pon kebosanan kat umah.. taktaw ar bosan ke rindu.. rindu kat siapa? ehem ehem.. hahaa xD




13/01/12 Jumaat
dyana off, so aku ngn kak nanie je service arini.. haa today x brapa pnat mcm slalu, maybe sbb banyak duduk n relax je kot.. hee aku blaja mop lantai.. hahaa kecoh je.. mcm x pnah mop, mmg x brapa nak pernah pon ;P sawi plak carik psl ah ajuk2 aku mop.. nasib baik time tu jarak jauh, kalau x dah kena mop dah muka dia.. =,= jeles ler tu xdpt mop.. then ada 2org ladies dtg, ingatkan nak apa, rupanya bg notis psl mall.. kalau boleh bukak kdai kol 10pg then tutup kol 11mlm.. sempena chinese new year ah.. but bkn everyday, certain dates je.. lgpon bkn ada kaitan ngn aku, aku smpai kol 8mlm jew.. hahaa lpas tu aqilah ngn nash plak lalu dpn papa.. mengada ah nash buat2 panggil aku sgala.. =,= n capital A ada dtg tp dia mc sbb x sihat.. nmpk cam sihat je == n time dia offer paparoti paling terkezut.. awww~ hahaa k dah stop bella.. emm then kak nisa tanya, "awalnya amiera dtg?" pastu aku ckp je ah "ohh mmg ah.. dia nak jenjalan dulu kot" then dia bls "jln2 dlm mall ni ah? apa yg ada?" hahaa lawak je.. sampaila fawa masuk, kurang sikit boring.. kak shida ajak aku teman dia kira duit kat office.. sempat gak ar usha background pc cik akem.. gambar org tu pon ada, awww~ comelnya kau senyum ^__^ okay cut~ lpas kira duit, kak shida tarik aku lg, g teman dia jumpa bf dia plak.. mcm2 lah.. hahaa pegi nervous, balik sedih.. ksian dia.. huu~ mlm aku tido lambat, esok off kan.. hahaa online pepuas..




14/01/12 Sabtu
today I'm off! hahaa cuti sehari pon da rasa amat bahagia.. boleh tido2 , mkn bebanyak, LOL mcm xde benda lain nak buat.. aku try apply upu, ttiba dia kata unik ID aku salah.. mcm ba.. je.. =,= then call upu hotline tak angkat.. fed up je rasa.. pastu lpas geram kat twitter.. hahaa suka aku ah kan, account aku.. :P harini banyak tweet bnda merepek2 plus luahan hati.. hahaa esok enn bday org tu.. wee~ n kat twitter today "Malaysians Got That One Thing" ttww at the 1st place.. hahaa bangga doh.. okay esok ahad, kerja -.-




15/01/12 AHAD
today aku online pepagi.. hee nak wish seberapa orang yg birthday dia arini.. hehee tp orang tu bkn online pon ohh.. tringin nak dengar dia cakap "terima kasih" buat kali kdua.. hahaa okay, dengar tu mmg impossible.. sekurang2nya bls wishes aku lah.. hahaa brangan lebih.. then g jj, cari sluar slack.. mak aku da bising aku asek pakai sluar yg sama.. haih pastu dah cari tros g keje ahh.. nasib baik sampai tepat kol 11.. hohoo hari ni ramai gila ar customer, beza dr hari bese.. hohoo normal lah tu kan.. tp time syif fawa, customer x ramai, so watlek je.. =_= n esok kami cuti.. haaha baru je smlm aku dok umah.. haa x kisah laa.. nnti aku nak mintak cuti gak, nak balik kampung.. hahaa cian org tu keje sensorang.. :D nasib baik dpt opening.. hee kalau mlm cuti, biasalah aku, online jelah.. da lah malu hari ni.. aku x suka ar kalau muka aku merah.. haish =,= hanya kerana tweet, rahsia bocor.. hahaa padan muka. =_= sape x phm tayah tanya, aku takan bgtaw.




16/01/12 Isnin
dok umah jelew.. takde gimananya.. pagi2 buta dah ada org tu text aku gtaw papa x bukak lagi.. hahaa mcm lawak pon ada.. hehee today aku try lg call upu hotline n helpline.. sangat menghampakan.. dua2 tak angkat.. tensionnya aku.. org nak apply tp mcm tanak bg.. haishh.. then sepatutnya harini aku boleh pegi buat maybank acc.. parents aku lak xleh cuti.. haih lambat ah dapat gaji nampaknya.. huh takpelah, lambat je, bkn x dpt.. whatever lah.. so today cuti, cuti for everything.. so nothing.. bye.



p/s : GC has following me by his private account on twitter. LOL excited to the max. but still wondering if it is really his account .. hmm --"

No comments:

Post a Comment