Saturday 14 January 2012

05/01-08/01/12 ^_^

disebabkan da lama tak update blog, ada bnyk bnda nak cerita tp aku pendekkan jelah yer.. hee




05/01/12 Khamis
tngh syok2 online, tetiba dapat call dr unknown number.. hahaa cuak tp angkat gak.. siap tau nama aku lagi.. hahaa rupa2nya call dr papa john, soh dtg untuk interview esok kol 3pm.. wuhuu! tataw ah rasa apa time tu.. excited, nervous? mcm2 lah enn.. then dapat tau ida ngan fawa reject.. lorh, tinggal bdua ngan dyanoo jew.. huu~




06/01/12 Jumaat
amek cab ke umah fawa, boleh plak pakcik taxi tu nak anta aku g nsk.. ngok, aku ckp sk danau kota.. haih naseb baik aku cpt2 tego dia.. huh then jalan ngn fawa smpai kat klfc, jumpa amal n dyanau.. time interview lg ah mcm sakai.. manager x serupa manager.. -,- asek nak kutuk orang je.. hahaa kesian dyana.. hee but at least okay lah dpt manager yg mcm tu drpd manager muka bengis, garang plak tuh.. aku x sanggup kalau mcm tu.. hahaa pas habis interview, fawa plak g interview (tuka fikiran suda).. nasib baik dpt.. hahaa then jalan2 satu klfc tu, sempat maen netball lg hahaa singgah hot&roll tggu ida.. pastu gedik2 lalu lalang kat dpn kenny rogers.. hahaa ida ah ni.. siap sempat kacau syamer.. hahaa kesian.. awww aku nmpk someone.. okay cuttt~ pastu da puas lepak, balik ah.. hahaa really have fun lah today :D




07/01/12 Sabtu
hahahahahahaha hari ni mcm semalam... banyak gelak, banyak jalan... selagi aku bersama mrs munchy tu selagi tulaa perut aku sakit, muka aku merah-merah dok gelak.. :D but its okay.. at least kita smua begumbira.. ahha today sempat singgah 7e, mcm yg ida dah cite kat blog dia.. while tunggu dyanooo.. -_- lpak dpn 7e gosip2 gelak2 mcm org x betul.. hahaa then tunggu kat dlm klfc tuh, lagilah mcm haremmm , gelak2 mcm org gila, ada pulak budak cina tengah korek idong dpn kitorg, fawa kusyuk je usha budak tu.. hahaa xD pastu nmpk plak planduk dua serupa ngan zul.. mcm2.. lama2 barulah dyana smpai, terus pegi papa.. last2 akak tu kata manager busy apa bagai.. hampeh laa.. penat je datang.. dah tu kitorg g jj n driver cab tu guru kls aku time dajah 2.. hahaa lawak je.. sesampai je kat jj, tros masuk padini, ahh tak sangkanya dpt jumpa dia *winkwink* wehee~ ramai kot budak gombak keje jj sana.. hahaa xpe, budak setapak conquer klfc tu cukup.. hee last2 sluar je yg ada.. mmg pngalaman aku doh masuk fitting room sampai 3 org satu bilik 0.o... tak pnah2 lg ar seblom ni.. kuar2 je smua org kat luar usha semacam je.. hahaa sakai kau, usha apa?! hahaa dah beli suar pastu g wangsa walk pulak, carik kasut.. wee~ watlekk.. 3 mall dlm sehari.. kau boleh?? hahaa dah jumpa smua balik ah. pnat gilo. -.-




08/01/12 Ahad
harini kuar ngn family.. carik kasut hitam dekwan, cari baju putih aku untuk pkai masa 1st day keje.. ecehh.. :P then bila da beli smua, ma parents pegi kdai perabot.. duh sumpah boring gila.. tp apa boleh buat terpaksa ikut jelaa.. then lpas kuar dr kdai yg pertama, kitorg tanya, "balik ke ?" then mak aku jawab, "tak, pegi kdai perabot lain" aisehhh.. aku hanya mampu -_- , dekwan :O n adik =,= ... hahaa smua buat muka.. last2 malam baru balik.. dinner pon kat kdai dpn courts memot je.. hahaa pnat seyh.. esok nak keje dah.. ohho nervous :O


Awww~ comel :D


to be continued...

No comments:

Post a Comment