Wednesday 4 January 2012

What, When and Why

hey you. da lamanya tak post something kat sini. lol padahal baru brapa hari.. yelah, tade idea nak cite apa.. emm spend masa kat twitter pon satu hal gak.. hee kalau aku post pon msti nak cite psl gc .. lelelelelele mmg pon.. hahaa so disebabkan ada org tanya, aku nak cite lah mcm mana aku leh fanatik gila kat gc.. lol xdelah smpai gila tu kay.. aku waras lagi.. =__= okay jom mula.. eh, tak paksa korang baca tau!


anak siapa ni? anak dyana hahaa :D


first, nak cerita pasal aku dan dia.. I mean when the first time aku tau kewujudan dia, and also when I started to love him lol konon nak speaking.. :P emm mcm yg korang tau, aku kan die hard fan DA.. hee~ so aku akan beli mana2 magz yg ada gambar dia, doesn't matter if it was the small one, i dont even care.. yg aku tau time tu, DA je.. duit x kesah dah.. time tu aku da mula berjinak-jinak dgn @galaxiemag.. find it on twitter.. eceh promote.. ada la dlm bberapa buah magz tu dlm koleksi aku.. tiba Jan 2011, aisehhh, berlambak gila poster dia bg, dah pastinya aku beli sbb ada poster DA n kat space special songwords plak ada lagu dia.. Falling Stars time tu.. lol so bila dah beli, buat2 baca laa.. hahaa padahal amek poster je.. n mcm kita tau, sehelai kertas kan ada 2pages, so page before lagu DA tu, lagu Waiting Outside the Lines by Greyson Chance.. kebetulan pulak kan.. hee time tu aku pandang seblah mata je.. yelah, mcm budak x matang je aku tengok.. lagu dia pon mcm pelik je.. tanya ida, dia pon taktaw.. last2 kitorang sama2 cari lagu dia, then dengar.. emm not bad.. then kat kalendar yg galaxie provide tu pon ada gambar gc kat bulan april.. lol sampai sekarang ada lagi kalendar tu :D


thats J-14 aznida -,-


then time goes by, sampai la time aku buat openhouse aritu.. aku bukak @astrohitz (do follow :)) time ida ngn amal datang.. lol tetiba ada lagu Unfriend You.. boleh plak dorang cerita psl gc.. so aku pon join ah skali.. hee ntah mcm mana lpas dr hari tu, terus minat nak tau pasal gc.. sampai la time dia nak dtg malaysia tu.. time tu mmg sedih giler r sbb spm nak dekat so xleh nk syok sngt.. :'( dorang pon datang time aku nak spm.. =_= after spm je terus lagi aktif aku.. lol disebabkan tu jugaklah aku ttiba terus aktif kat twitter.. 24/7 on je.. tunggu dia follow balik pon satu sebab gak.. sampai sakitlah mata followers aku baca RT psl GC je.. lol mmg lawak.. :D




yang tak bestnya mak aku tak pnah nak support aku.. memula DA.. tiap kali dia kuar tv or newspaper, mestila aku excited kan.. boleh plak dia ckp, "knapa la kau minat sangat dgn si pendek ni?" =__________= lg panas adik aku bdua tukang gelak.. nasib baik ayah aku cool.. aku tau pon dr adik2 aku gak.. ada satu masa tu dorang cite kat aku, "kak, td masa akak tido, DA kuar kat awani. pastu ayah ckp, 'ni idola kakak' " lol sampai kesitu ayah aku.. takdela aku sampai nak jadikan dorang tu idola.. hahaa tp disebabkan betapa minatnya aku kat DA, satu family lah tau. kalau lagu DA kuar radio, mak aku dapat cam suara.. lol xleh blah.. yg time gc perform kat AIM tu mak aku komen pedas gak, "kau minat budak pendek ni?" pastu aku xkalah, nak gak debat, "eh, dia tinggi la. cer tngok dia diri sebla najwa latif." pastu mak aku bidas lg, "mmgla, dah najwa latif tu mmg pendek." duh mak aku ni -____- suka sangat mggunakan 'kependekan' sbg senjata.. papehal dia yg menang.. kalau dia cite pasal shahir AF tu.. mcm2 je puji.. agaknya kalau shahir masuk meminang aku pon dia terima agaknya.. lol okay just kitten.. :P nasib baiklah shahir tu dah kwn ngn cik ta.. lol kurg sikit minat mak aku tu.. hehee


so, what 'bout you? :>


eh mcm lari topik je.. hahaa so dah terjawab la kan persoalannya.. lol perasaan tu tak boleh dipaksa n tak boleh ditolak.. bkn kita mintak pon nak suka kat sape2 kan.. cuma kena pndai2 control lah.. klau hanyut pon susah gak.. hee td aku sempat layan youtube, tengok balik video2 archie.. sedih n sayu pulak rasanya.. :'( apa2 jelah.. so sekarang ni aku nak g date ngan zayn ! hahaa ! :P


alaa~ dia still tido laa.. emm xpelah. tenung dia tido pon best gak hahaa ! :D

No comments:

Post a Comment