Thursday 19 January 2012

Today Schedule

for this week, aku kena 'opening'... aiseyyy -,- datang pukul 8 tp manager x sampai2.. so second day which is today, aku kuar umah kol 8, sampai sana kol 8.15.. nasib baik x sampai 10min lpas tu manager dtg.. kalau x,,, b'peluh2 aku tunggu kat dpn papa tuh -,- ntah knapa ah harini smua bnda aku buat mcm x kena je.. sakai gila ah.. hesh dah ar terpaksa tahan panas, aircond mall problem.. lpas tu dlm pukul 1 lebih baru ada customer masuk, tu pon sbb dorang nak cari tmpt yg kurang panas.. hahaa mula2 makcik2 tu dah nak masuk kenny, ttiba patah balik masuk papa johns sbb dia kata kenny lg panas n terasa bahangnya.. awww~ I luv you makciks! ;P hahaa then mcm beselah aku dok melangok bdiri kat dpn papa tuh, cik akem pon dtg, borak2 ah ngan dia psl "kepanasan" harini.. -.- tiba2 dia kata "awak nak dengar satu cerita x? psl pilot.." aku pon.. err okay, apahal lak ttiba baik nak bcerita neh.. -,-" "cerita pilot? cerita apa" pastu dia soh aku baca satu story kat bb dia.. mula2 aku baca mcm, erkk! cite apa ni?! bila cik akem soh baca habis, mcm bengong je cite dia sebnanya.. k cite dia mcm ni..




ada 3 org pilot ni, kena tawan dgn Suku Dayak Kanibal.. dorg merayu lah mohon dilepaskan.. Suku Dayak tu berkata "kami boleh lepaskan tp dgn syarat, stiap sorang drpd korang kena bawak 10 buah.. sesiapa yg x berjaya akan dipancung.." so pilot 1 bawa 10 biji epal, Suku Dayak tersebut berkata, "sekarang kamu masukkan semua buah tu dlm lubang dubur kamu" pilot tersebut memasukkan buah yg pertama tetapi tidak berjaya masukkan yg kdua sbb tak tahan sakit.. lalu pilot 1 dipancung n teruslah ke syurga.. kmudian pilot 2 pula bawa 10 anggur.. pilot 2 juga disuruh berbuat benda yg sama, tetapi hanya sampai buah yg kesembilan, pilot 2 pon dipancung.. di syurga, pilot 1 tanya kat pilot 2, "knapa tak habiskan sampai buah yg kesepuluh?" pilot 2 jwb, "aku dah berjaya habiskan tp buah yg kesepuluh tu terkeluar balik sbb aku tergelak tengok pilot 3 bwk buah durian"




LOL sakai gila enn cerita dia... cik akem kata kwn dia yg bg.. sengal jeh.. pastu another part of my day today, ah po dr kedai asam amalina, fatimah n najib dtg .. hehee datang cite pasal kepanasan harini .. kata kedai dorg ada air-cond.. sengal je.. ttiba cik akem kuar.. "hai, welcome to papa johns" ttiba ah po "haa, tengok manager you welcome I mcm mana... hai,, welcome to papa john.." pastu dia mngadu kat cik akem "dia nmpk2 I je heheh heheh heheh" ntah bila masa aku heheh heheh ngn dia -,- then cik akem pon tnya ah aku "farah,asal mcm tu?" selepas dah puas pertahankan diri, barulah dorg stop kenakan aku.. haish.. sabau jelaa.. manager pon sama komplot ngan dorg.. ngeng =,= dah tu time break aku singgah ah kedai asam amalina, fatimah n najib.. mcm bese.. cilok gula2.. heee time lalu dpn kenny ttiba almost tlanggar pompuan keding yg keje kat situ, tngh lari dr nizar.. sakai je.. x cukup tu,aku plak yg kena "oii keje ar.. curik jee.." bengong punya nizar.. sesuka hati jiwa raga dia je kata aku curik.. ckp kemain mcm dia tu x pnah singgah kdai asam mkn sample.. ngok btol.. =,=




then time aiman dtg lg ahh.. basah kuyup.. xD aku pandang dia, dia kata aku nak gelakkan dia sbb basah.. hahaa tetaw je.. dipendekkan cerita, nak dekat2 kol 5, fawa ngan ida sampai.. aww dowg sweet sangat sbb sudi dtg untk jemput aku.. hahaa ;p tp tataw nape ttiba aiman pon join kitorg borak.. okay mmg mnyemak pon dia sebnanya.. prasan farid kamil, bongoklah dia tu.. haish okay cut~~




awww~ ptg harini sangat best.. we're having fun.. thats all. thank you :D



No comments:

Post a Comment