Saturday 31 January 2015

Keputusan Permohonan Penerapan UiTM

okay sebenarnya cuak jugak bila dapat tahu harini 30/01/2015 result penerapan degree keluar. aku rasa aku takkan tahu kalau bukan nad yang bagitahu hahaha aku mmg tak ambil kisah masa tu. then tadi kitorang keluar, sempat la jugak gelak sampai tak ingat dunia. takut je gelak2 kang menangis bila check result hahaha

aku bukak whatsapp, masing2 yg mana apply degree tu share dah dekat group kelas. ada yg dapat HR dekat kedah. ada dapat arau. ada dapat seremban. ada dapat palam. aku mula dah sejuk tangan tengok dorang punya tempat. aku nak sangat dapat kat palam atau nama penuhnya puncak alam. sebab dekat je sebenarnya. kalau tercampak ke utara ke pantai timur mmg tak balik rumahlah aku. pasal kos aku tak kisah sbb aku yakin aku akan dapat first choice aku iaitu HR hahaha yakin angattt.

pagi2 lagi aku dah bernasib malang so aku rasa mcm hmm adakah ini petanda tak baik? then hati aku rasa yang aku takkan dpt kat palam. dannnnn... setelah berpakat dgn nad untuk check sama2, akhirnyaaaaaaa.


maaf tidak bisa mendedahkan nama dan no ic hahaha

alhamdulillah. aku sangat tak sangka. Tuhan bagi aku peluang, bagi apa yang aku minta. kos yang aku dpt, first choice aku. and dapat kat tmpt yg aku nak, puncak alam. tak cukup dgn tu, dpt sama pulak dgn dua orang member baik dari diploma walaupun masing2 lain kos. alhamdulillah sangat2

nad pulak dpt kat puncak perdana. jugak dpt first choice dia. couldnt be happier lah harini. semua orang happy (:

No comments:

Post a Comment