Thursday 15 January 2015

another shopping experience with ZALORA

okay, so... semalam check email, ZALORA sent ni;




masa aku baca tu mcm 'wahhh free shipping! that means jimat RM5'. no minimum spend pulak tu. aku pun dah lama tak online shopping sbb dlm purse tu ada duit syiling je kahhh. pastu lama2 aku lupa sampai la ke petang smlm aku bukak wechat and baca momen teman2, ternampak momen sorang member pasal ZALORA punya free shipping tu. terus aku teringat balik.

aku pun terus bukak app ZALORA kat phone aku and usha2 apa yang menarik hati. tapi sebelum tu aku filter dulu price dia, RM0-RM49 hahaha pastu ternampak beg ni;




dua-dua cantikkk! tapi aku lagi kenan yang bawah tu. pastu dah lama pikir2 nak pilih yang mana baru aku perasan yang bawah tu tinggal sebijik je lagi dlm stock. terus aku add to bag and checkout apa semua. cuak gak kalau2 dah order tapi barangnya habis. tak lama pastu dpt confirmation emel dari ZALORA. tadi dpt emel yang barang akan disend hari ni. HARI INI.

dalam pukul 3 sengah tadi orang ZALORA call bagitahu nak hantar barang. tak lama lepas tu dapatlah parcelku. muahaha puas hati. beg pun cantik. kira bertuah jugakla aku dapat barang yang last dlm stock kahkah kbye.

No comments:

Post a Comment