Friday 2 January 2015

2/365; 2015

The last time aku post entri pasal tahun baru, hm tiga tahun yang lalu? tahun baru 2012. kenapa takde post tahun baru untuk 2013 and 2014? ahaha

masa aku post pasal tahun baru 2012, aku belum masuk belajar lagi. dan sekarang aku berpeluang untuk create post tahun baru 2015 sebab dah habis belajar. konon2 busy lah sepanjang belajar sampai tak sempat blogging. puihhh! padahal malasss

It's not too late kot nak wish happy new year? so, HAPPY NEW YEAR!!! walaupun blog ni krikk krikk krikk hahaha tahun baru kita is tahun baru Islam. so takyah beria sangat

These past 12 months have been kind of hard on me. Dalam setahun tu macam2 benda terjadi. I learned a lot of new things. I laughed, I cried, I smiled, I loved, I hated. semua tu menguatkan aku, mematangkan aku. dan alhamdulillah 2014 aku berakhir dgn baik. 2015 pun bermula dgn baik sebab dekat hbo masa tu ada tayang One Direction: This Is Us so aku khusyuk tengok sampai tak sedar dah masuk tahun baru lol




bila masuk tahun baru mesti cakap pasal azam. aku takde azam sebab sukati akulah. since aku dah belajar banyak benda masa diploma ni, aku rasa serik so masa degree nanti maybe takkan ulang benda sama. banyak pasal friendship sebenarnya. benda biasa




2014:
mereka yang datang padaku dan stay by my side sampai sekarang;
mereka yang terima aku apa adanya tanpa pernah rasa terbeban;
mereka yang datang padaku dan chose to walk away at the end;
mereka yang terima kehadiran aku dan sudi jadi teman setia;
mereka yang tahan berkongsi gelak tawa & air mata duka;
mereka yang tahu keburukan aku dan masih terima aku;
mereka yang ada waktu aku sedih, susah dan sakit;
dan mereka yang aku kenal sepanjang hidup ni,

terima kasih untuk semua kenangan.
buruk manis semua aku simpan.




No comments:

Post a Comment