Sunday 18 January 2015

Oh Sehun!

okay aku pun rasa tak percaya sebenarnya. cerita dia macam ni. aku ada sorang kawan ni, nama dia naddyeol hahaha dia kpopper pastu kan dia suka cerita pasal kpop dekat aku terutama sekali pasal EXO. since im a good listener *cewah* aku dengar jela sebab kadang2 kelakar jugak ceritanya. masa dia cerita aku langsung tak kenal siapa ahli-ahli EXO tu. senang cerita aku tak minat kpop because im a directioner miahaha tapi aku respect minat orang lain so apa salahnya bila orang cerita kita mendengar?

-

segalanya bermula masa awal tahun baru hari tu. nad kan dia suka rt pasal exo dekat twitter. dia paling suka dekat park chanyeol yang capang dan bermata besar tu *nad jangan marah* tapi dia masih comel *aku puji balik ni* dlm banyak2 yang dia rt and quote tu ada satu gif ni chan tarik tangan sehun *maknae/youngest in exo* lepas tu aku yang berotak nakal lagi comel ni pun mention nad cakap chan jahat tarik2 sehun ntah nak pergi mana la tu cepat2 :> nad menyangkal tuduhan tak berasas tu dia kata chan baik sehun yang nakal, susah nak jaga.




lepas tengok gif tu aku kenal yang dua orang tu je drpd 12 orang dlm exo hahaha nad suka cerita pasal chan dlm whatsapp group, lepas beberapa hari dah kenal chanhun aku pegi google sehun sebab nak tahu full name dia. serious ni nak tahu pasal nama je, tiada niat lain. ada dua nama aku jumpa, satu O Sehun satu Oh Sehun. aku macam em O macam lagi sedap je so aku go with O Sehun. lepas tu aku pergi komen dekat ig nadh nama sehun. dia kata bukan O tapi Oh. walaupun ni macam tak penting je kan tapi aku nak tulis jugak hahahaha lepas tu dlm komen dia nad mention ig sehun pastu aku terus follow ig sehun eh??


ok ini first photo of sehun nad sent kat aku bila dia dah tahu aku minat sehun. sweet kan? tp aku lagi sweet kakakaka

pastu aku g sent screenshot aku google sehun kat dlm whatsapp group pastu nad ingat aku minat dekat sehunnn tapi masatu i was in denial so aku deny lah. aku kata jangan pengaruh aku sebab aku kan directioner sejati *lalalala* sampai ada satu masa ni aku nak send gambar chan kat nad nak suruh dia lupakan sesuatu yang aku cakap, so aku nak lari aku pergi search gmbr chan kat twitter. aku saved aku sent. pastu dia kata 'hahaha aku lupa lepas tengok gmbr sehun kat situ' and i was like 'sehun? eeeeehhhhh??' ok baru perasan aku nak search gmbr chan tapi jari automatically pergi taip nama sehun hahahhahaha lawaklahhhhh gelaklahhhhhh -.-


first2 kenal sehun dgn rambut yg mcm tu. belah tengah hahaha gmbr ni skrg jadi dp whatsapp group tak tukar2 😂😂😂

nad kan lepas2 tu banyak gila cerita pasal chan *kadang2 terselit hun sekali* lelama aku pun macam go with the flow ehhh tetiba ehhh terminat seh ehhhh un. kbye.


haa rambut mcm tu. sebelah sehun ni iaitu chan la yang bertanggungjwb. siapa suruh dia tarik sehun dlm gif tu? 😤😤😤

belum habis lagi. lepas tu kan aku dah tak deny perasaan aku lagi hahahaha cerita macam serious sangat je. orang selalu kata, the more you deny the feelings, the more it grows. seorang peminat 1D yang tak minat kpop tetiba tersuka dekat salah sorang ahli exo, cerita pasal kpop and tengok music video dorang 😂😂😂 <- emoji gelak sampai kua air mata


sehun in blue 😍

habis detail dah aku cerita ni. menarik tak? menarik kan tahu dah.



sehun and wiiiiinnnnd poweeeeeer ! 🌀


ok sebenarnya kat twitter je gif. bila save sebenarnya format mp4.
tapi hairstyle sehun yang lelain pun smart jugak. nak tengok tak? google lah sendiri.



No comments:

Post a Comment