Tuesday 6 August 2013

august 3rd

last two days, hari sabtu kitorang pergi one utama. dah lama tak lepak dengan ggm and we really had so much fun together walaupun sekejap. ok actually i have to thank this girl who posted her pic with 'one direction' on insta. teruja gila tengok gambar tu sebab nampak mcm real je and tak sangka pulak ada standees one direction dekat malaysia ni sebab aku ada google jugak, standees yg sama ada kat negara lain so kira international lah standees tu hahaa last time aku tengok ada the wanted punya je. and terus aku tanya dia which place and dia kata dekat tgv one utama. so dari situlah wujudnya idea nak pegi ou, point utamanya nak pergi jumpa one direction je hahaha sampai je sana jalan2 cari baju amal kejap then cari tgv. ou ni memang takleh lagi besar la agaknya -.- bila jumpa tgv jalan pusing2 naik atas turun balik tapi tak jumpa one direction. hampa kejap namun tak berputus asa terasa mcm niall memanggil-manggil nama aku dari jauh xD and boom !




first time jumpa standees tu mmg aku hentak2 kaki excited lah kat situ tanpa mempedulikan orang sekeliling -.- agak lama jugak lepak ngan one direction ni. hmm dorang ni sporting habis. tak kisah pun ambek gambar banyak2 kali ngan kitorang hahahaha and lepas tu kitorang tengok movie. cerita the conjuring. so far cerita ni cerita paling seram yg aku pernah tengok kat wayang. ala ala chucky, mcm quarantine pun ada gak tp memang best cerita ni. pergilah tengok. korang takkan menyesal. oh kecuali yg penakut tu :p






in the end tinggal aku ida ngan farah je. kitorang berbuka kat mcD. beli kfc pastu makan kat mcD hahaa sopan betul.




lepas tu balik and sampai umah nak dekat pukul 10. habis.

No comments:

Post a Comment