Friday 22 July 2011

new header stalker !

yay ! comel tak header baru saya ?? ^_^ *sambil wat muke comel* ..hihi kat situ ade terletak smart gmba bf saya, sape lagi... ngee~ tp klau org yg first time bkak blog ni msti pkir aku ni fanatik giler kat DA.. hahaa mmg pon...! jngn maen2, dah lme aq setia ngn dia taw *da mcm ape* .. emm ble usha balik ,bnyk gak pics dia kat blog aku.. satu,dua,tiga,empat, tak temasuk yg dlm slide show tuh.. haaa OMG...! lagu dia berkumandang laaa... hahaa smbil type smbil dngar.. hehee itu lah aim aku bkak hitz tv.. untung2 dpt gak tngok dia.. ngeh3.. aku xde mtv.. *sedih ;'(* dah la dia nk dtg jumpe aku 26th of July neh.. *prasan* btw, to all fans dia yg tlah usha blog aku, jngn bedendam plak ngn aku.. hahaa n x yah nk kutuk2 laa.. aku nak suke sape, aku nk bnci sape, aku pnye psl laa.. korg xyah susah2 pnat2 mulut nk mngata aku.. aku x kcau korg pon kan.. so, mind your own business okayyy... lastly, credit to DYANA sbb dia lah dalang di sebalik header aku yg bru ni.. hahaa thanks ehh dyandie, tp npe header tu smpai tkluar dr box dia..? overexcited ehh? hahaa t ko explain kat aku ea.. btw, thnx again sbb sggup x tido mlm siapkan header aku.. *hehee* syg ko.. esok aku teman ko g JJ ehh.. hahahaa :P

No comments:

Post a Comment