Thursday 28 July 2011

Dont Care 'bout Today


Yeahhh...! Free sudah..! Finally smlm bnde tu brakhir.. =_= mnde yg brakhirnye ? ni nak story ler weyh..

Smlm kitorg a.k.a majoriti 5 Surian yg involved untk ptandingan lagu patriotik tlah bjaya menebalkan muka naek pentas dan 'Joget Malaysia' ye kwn2.. *dgn bangganye* baju kurung, baju melayu, kain batik, kain pelekat.. dah mcm hape weyh.. okayyy first time aku tejebak ngn bnde2 ayu + sopan nehhh.. wow! jd pompuan sejati aku smlm.. lau tkwndo tu, tumbuk sana sepak sini aku reti ler.. tiba2 nak menari, joget plak tuh.. waduh2.. mcm kayu.. dah la bebudak lelaki sederet je kat tepi kantin.. tmasuk la mumu n mang2.. ;0 malu seyh.. sepanjang perform tuh aku cover je muka ngn kain batik.. adoiii dah la hampir je nak trjatuh dr tangga.. sipi2 je lagi.. kira nseb baek jelaa aku x jatuh.. klau x.. xpyh nk bayangkan lah ye~


dan today.. tanpa disangka2.. 5 suria diumumkan sbg 2nd Runner Up (kan3 ?) weh.. caye x caye.. hasil keje last minit kitorg, dapat gak tempat.. n sama ngn talentime aritu plak uhh.. huhuu bangga lah jugak.. drpd x dpt apa2 kann.. yeahhh kita dpt buktikan pd semua yg 5 Suria bkn budak skema yg taw ngadap buku je mcm yg korang salu kata tuh.. tengok2..! kitorg menari taw.. hahaa *bangga* so, kitorg pon bleh buat apa yg korang buat.. dont judge kitorg nih skema ker, blurr ke.. tak taw jngn nak mngata yer.. *ttibe nak hangin* hahaa


and today juga, sramai 11 org x dtg skola tmasuk 2 org yg pegi seminar phy.. haihh xtaw la klau pngetua masuk kls td.. mati hangpa nak jwb weh.. ni kes xsiap modul math lah nih.. pdhal td pn pushpa x soh anta pon.. dia just check gitu2 je n bacakan target dia untuk trial nnti.. kah3 pdn muka korang.. pandai2 je buat cuti sndiri ehh.. n arini phy xde cegu so apalagi... 5 Suria.. jngn harap lah nak ngadap buku.. budak laki dok memekak kat blkg, men kurung2 dlm stor bagai *sakai =_=* yg member kat sebla aku lg best, "fara, jom kita borak2.." hahaa lawak betol.. tp arini xtaw la nape perut aku x lapar sngt cam salu aku puasa.. ngeh3.. syukur2.. dan tmrw ada kem sjrah rah rah.. smoge x ngntok ler hndaknye~


now, since smlm hidup aku asek x kene je.. mana xnye, tebayang2 liquid n cermin aku yg kene rampas.. perghhh.. nak guna liquid td pon, ble tnye kat org, sume jwb spesen, "kene rampas" hahaa then lau na mintak kat org yg ada liquid tu, siap bisik2, ckp slow2.. yelaa takot ade yg dengki.. ble na pegi tusyen smlm, siap carik tuh, mana la cermin aku nih.. then bru teringat, "dah kene rampas" haiyoo nak tngok jrawat kat muka pon da susah.. xleh jd cmni.. xlama lg aku bli lah dua bnde tu.. hahaa resah gelisah hidup aku dibuatnye... mmg Bella XBleh Blah..


cik singa, hehee



































cermin amal, hehee


terbaekk terganass





No comments:

Post a Comment