Tuesday 26 July 2011

Hari Ini


Okayyy , sebetulnya aku mls nak ulang apa yg kwn2 aku cite untuk hari ini dlm blog dorang.. So, aku reblog jelah.. hahaa *tumblr* emm... biaq ceq ghumuih satu persatu.. 
not you guys, he did :P
Dlm blog kwn sepuasa aku hari ini, dia ade mentioned 'bout bnyk bnde yg aku nk cite.. 'bout puasa ganti dia (hehee), 'bout budak baru sakai tuh, dan juga kesah big mama masuk klas kitorg hari ini.. aku sentuh bab yg budak bru tu dulu.. emm totally mamat nih tlah memalukan dan mencemarkan serta merosakkan nama baik klas 5 Suria.. cipan la dia tu.. mula2 enter skola nih dulu muke tu bhaiii... innocent giler.. mcm budak dajah 6, kecik er aku tngok.. nah skrg,, prangai mcm bangkai, dah tu sukayhetty beruk dia je nak men slahkan mak kwn aku, mak Amal :) .. wey, agak2 la prangai tuh.. mcm pandai sngt je kau kan? alasan kentut.. mmg mnyusahkan la kau nehh.. mcm nila (ingat x peribahasa tu kwn2 ?) huhh

Next, aku puasa ganti hari ini. :) sederet minggu ni bpuasa lah aku tlebeh awal dr org len (akibat melengahkan puasa ganti) :') hohoo btw, bagos jugak. at least lme2 perut aku tbiasa lah kan.. yep yep.. huhuu so, mmg pnat lah hari ini.. dgn latihan koirnya.. hrp b'jln lancar la esok.. insyaAllah...

ingat pesan pengetua :)

Big Mama enter kls kitorg td.. da bese dahh.. *blagak* x laen x bkn nk cramah psl result exam.. haiyoo skali dia sebut nama aku *bangga tau :')* addmath n phy failed.. hoihoi majoriti nme yg kene pggil tuh kantoi addmath.. hahaa bmula dr nama Mastura.. dia tnye "knape gagal ni, addmath? susah sngt ker?" jwpn Mas, "kurang latihan (sambil senyum sawi )" pastu pengetua tnye org len, dan jwpn Mas dikitar smula.. sume jwb skema er, bak kata pngetua.. "kurang latihan" hahaa lawak2.. taw korang teketar2 nme kena panggil.. hahaa


Then, mslh aku sjak bbrpe hari yg lalu, x dpt nk login fb.. apsal ehh? aku pon xtaw.. loading dia... perghh,, sempat mandi aku ckp.. lama gila kott.. dah tu x dpt lak tu.. sakit hati er.. td dpt bukak jap.. tp ttap mslh.. dah ar notification aku bnyk.. grrr... x pelah.. dia x bg aku leka la tu.. hahaa tp aku boleh bukak blog.. wekk! :P *mcm budak2* emm aku mcm bese, x tinggal buat keje stalk mnyetalk blog org.. dan aku tjumpa satu blog nihh

Bukak2 je dah ar bau kasut.. busuk!! :P dah tu bleh nak kutuk aku.. = = *pandangan maut* sukayhetty hollow ketty dia je nak kata aku sangap ehh.. hoihoi dah ar tanah.. sebnanye dia jeles x dpt tulis nama bf dia bnyk2 mcm aku buat dlm blog, MUMUMU...*(some text missing)* panjang sngat.. hahah dah ar nama bf dia tu sama ngn nama budak srabai yg wat malu kls tuh.. lg laa Bella X Bleh Blah...
jngn tendang pc korg suda~ :P

Btw, nak gtw u all.. today 26th July.. boyfie aku punye konsert areney la weyh :') *teruja* hahaa n esok serta bbrpe hari yg coming soon msti ade bnyk muka2 dia terpampang di dada2 akhbar *krgn xmo wat lak* dan suda pastinya org2 yg jeles ngn DA aku tuh wat statement sirap mereka cnthnya spt, "aku bkar je gmba dia nnti. aku ltak kat jamban jelaa. weh, nak muntah aku tngok gmba dia. aku wat alas kaki jelaa." whatever la yg korg nak buat, buat jelaa. no need to tell me okayy syg ? mcm kesah plak aku ? *ayat dyanoi* ntah2 senyap2 korang frame gmba dia kat dlm bilik ehh. hahahaa xpe.. aku x marah :D hohoo boring plak cite pasal bnde ni..

baby ke doll? baby doll?

haa.. aku dah tuka background mcm yg aku plan kat skola td.. hehee tinkerbell.. nak dekat2 ngan Bella kan? hihi tp ttap xleh nak adjust width header.. dia ckp *not applicable for this template* btol lah dyanoi oii.. hohoo aku tuka sempena aritu aku tngok cite tinkerbell, time tu teringat kat pari2 je.. dah asek2 pkataan tu je disebot.. =,= and xmo pkai template lama dahh.. ada org ckp, "org mngandung mmg cmtu* sakai xde kaitan.. taw la template tu comel <3.. n mybe it is possible klau2 aku nak guna balik template tuh.. hahaa klau aku xleh tahan (hehee mas) lah.. yelaa bak kata penceramah aritu, ex-pnagih nih lau dia tngok dadah je x mustahil dia tejebak balik ngn mnde najis tuh.. *selit* tp aku bkn pnagih ehh.. itu hanya perumpamaan saja.. k lenguh tangan , tataa

No comments:

Post a Comment