Saturday 23 July 2011

Durian Runtuh


Yeaa.. sume org taw skrg ni durian tngh musim.. so td kat umh nenek aku, da tesedia ada durian dr dusun kat kmpung nun.. aku pon telan la bbrpe bijik.. opss! bkn telan ngn bijik2 skali.. mati la aku tecekik.. aku ase la bbrpe ulas.. da nenek aku offer en.. hahaa n before tu, aku dpt sony walkman dr paksu aku.. hahaa mmg durian runtuh lah kan... tibe2 je dia tnye aku suka dngar lgu ke x.. of course lah.. hari2 aku dipnuhi dgn lgu.. *ceh,xleh blah* huhuu so,dia pon hulur satu bnde.. xbukak lg.. means bru.. dia kte dia pon ade gak.. kiranya dia beli bnde tu untk aku lah.. hahaa then,bru aku taw b4 ni pon dia ade tnye kat mkteh aku, bout bnde2 tu.. hahaa dia soh jage lek lok sbb dia kte bnde tu mhl.. aku pon xdpt agk hrga dia bpe.. n aku xterer sgt gune bnde ni.. almaklum, bru first time.. hehee pasni xyah ar susah2 hbeskan batry pone aku.. hohoo *saya suka,saya suka*

dan bnde yg aku x sangka, ada kwn aku yg masih kekanak2an ni dah pandai g dating... woe~ tekejut tak?? tp klakar kan.. dpt bayangkan tak dorg mcm mne.. *so sweet...* takde sape2 teman taw.. hnya dorang bdua dgn dunia dorg... :D
both annoying.

men tenung2 plak.annoying kan ida ? :D

date lah ngn org rabun.mereka akn trima anda seadanya. :D

No comments:

Post a Comment