Saturday 9 November 2013

meet up !

hi uolss. heh nak dekat 2 minggu dah aku simpan draft ni baru sekarang semangat untuk menulis tu datang hahaha ni semua sbb rindu nak menaip alolo ngengadanya ayat. so... how is everyone? mesti conok2 je kan semua ahaha takde benda pun nak cite disebabkan aku tak kua umah sangat. dok umah celik je mata terus makan pastu buat kerja rumah sikit then online. itu jelah kerjanya. weekend kalau ayah rajin nak berjalan barulah merasa hidup udara segar kat luar tu hahaa sadis je ayat. duit pt semua habis dah aku joli awal2 cuti haritu. oh ya sempat jugak aku lepak dgn mereka2 yg dah lama gila tak jumpa ni hiks moh aku cite




last month sempat lepak ngan nad, fifah n tasha. wargh lama gila tak jumpa dorang ni lagi2 nad tgh stpm haa lagi ah payah nak jumpa. kitorang p klfc ja maleh nak jalan jauh. pastu si nad lapar so pegi makan jap kat little wok. pes time woo aku masuk situ tp order air je hahaa aku dah kenyang ok bukan takde duit -.- habis makan terus naik atas lepak kat hot n roll pulak. ingat nak tgk movie tp dah petang so mcm tak sempat. haaa aku ngan nad terus order chicken n cheese savoury crispy amboi org tu tadi dah melantak mee pastu layan hotnroll lak :p sementara tunggu tu kitorang p beli each a cup waaa peppermint oreo as usual cedap tau :B pastu masuk kaison; tmpt aku paling tak suka masuk. round2 dlm tu ntah bape lama -_- dah nak dekat maghrib baru la teringat nak pulang ke pangkal jalan hahaha balik ah.

-

pastu outing dgn aniqah & izzah ! berkurun lamanya menanti saat2 ini cewah dorang ni pun tgh cuti sem cm aku lagi2 si izzah tu dah la study kat perak pastu amek account so subjek kitorang ada lew beberapa yg sama contoh cm bel kos kitorang mmg kena amek smpai sem akhir that means ada ler jugak gang untk sama2 pecah kepala hahaa kitorang p klcc sbb si anigah kata lama dah dia tak jejak situ kahkah sian. aktivitinya cm biasa lah. klcc apa ja ada so disebabkan aku dah nengok escape plan dan insidious, kitorang beli tiket cite Prisoners. tak penah dgr pulak cite ni trailer pun tak penah nampak kat tv. taram jelah kan dah masing2 takmo nengok balada pencinta tu lol sementara tunggu pukul 2 tu kitorang lunch dulu kat kfc setelah hampa tgk mcD and food court penuh. yelah weekday punya lunch time mmg penuh la dgn orang office. kfc pun penuh gak tp berkat kesabaran dpt jugak makan tu pun lepas ngadap pekerja kfc yg aku rasa pekerja baru kot haih memacam lah. lepas mkn terus naik tgv eh boleh pulak kitorang bertiga dgn sorang pakcik je kat dlm panggung tu -_- dah lama sikit barulah mcm ramai sikit tu pun tak penuh. cite tu dah la nak dekat 3 jam sampaikan anigah kat sebelah aku boleh sedap tido -..- habis je cite tu terus kitorang bergegas p train takut sesak waktu puncak. tp nasib baik tak sesak sangat hahaa




No comments:

Post a Comment