Tuesday 19 November 2013

why???

smlm aku mimpi indah. sangat indah that i know it wont happen in real life. panjang mimpi tu and aku tak ingat sangat. it was about 1D haaa taknak dgr sudah. tak suruh ngko baca pun. ok aku taktau nak start dr mana sbb aku pun taktau mana hujung mana pangkal. tiba2 je aku rasa mcm aku ada kat satu tmpt hmm aku rasa airport kot pastu aku berdiri blkg palang tmpt menunggu tu dgn yg lain2. yg lain2 tu i guess directioners sbb dorang menjerit-jerit. then when the boys arrived haaa amek kau bergasak-gasak tolak menolak tp excited punya pasal semua tu mmg tak peduli dah. aku pun fangirl gila punya hardcore yelah bukan sng nak jumpa world famous depan mata kan. disebabkan yg lain2 jerit2 nama dorang takan aku nak membatu je kat situ kan so aku pun jerit ah skali and aku ada say something masa dorang lalu depan aku tu tp tak perlulah korang tau sbb aku ingat2 lupa je heheh :p and guess what masa hulur tangan nak capai dorang tu liam dengar aku panggil, dia dengar apa yg aku jerit so dia pun sambut tangan akuuuu he shook my hand omg rasa mcm tanak lepas je tp dorang semua nak cepat, jalan pun laju. rasa mcm aku ada salam dgn lagi sorang tp aku tak ingat sape. liam punya part je clear. tamat cerita di airport.




yg ni aku taktau lah bersambung ke tak dgn cerita kat airport sbb tiba2 je aku rasa ada kat tmpt asing. mcm kat oversea, london perhaps. and aku tak ingat start dia cemana. tiba2 je dah ada kat satu bilik ni, hmm tak sure bilik apa. and ada part kejar mengejar antara 1D dgn directioners. kesian dorang kena lari menyorok. and ntah mcm mana liam (liam lagi?) lari masuk ke bilik tmpt aku duduk tu. aku terkejut nak mamp and instead of terkesima aku tolong tutup pintu tu skali tak kasi org kat luar masuk. at the same time jantung mcm nak gugur bc i was in a room with world famous Liam James Payne, alone ! muka liam nmpk resah gila so aku pun diam je, tak fangirling, not even asking for a picture ! part dlm bilik tu aku tak ingat apalagi so skip to the part yg mana tiba2 je the rest of the boys muncul and masuk dlm bilik tu skali. time tu girls still kejar dorang and we were struggling so hard tahan pintu tu. skali lagi rasa mcm nak pengsan sbb aku satu bilik dgn ONE DIRECTION !!! tp aku buat cool je mcm takde apa en, and sbnrnya kitorang tak bercakap pun dlm tu -_- semuanya mcm tgh lega sbb terselamat drpd girls yg kejar dorang tu. and then goes the part louis tiba2 nak kua ke apa tah n masa dia dah kua tu aku jerit 'harry will be upset' and louis thumbs up kat aku sambil angguk2 pastu dia pegi omg lawak gila ah but aku rasa aku jerit tu bersebab tp tak sure pasaipa. bila masuk balik aku tgk dlm bilik tu muka harry paling sedih hahahaha while dorang ckp2 sesama dorang aku buat kerja aku, aku masukkan brg2 yg aku lambakkan ke dlm bag (?) dorang pun buat aku mcm tak wujud je pfttt tp last2 tu aku ada cakap2 ngan dorang and that was the last part before aku terbukak mata aiseymannn aku lelap balik tp tak tersambung pulak mimpi tu. aku syak aku terbukak mata sbb aku pegi peluk bantal and senyum melebihi had. mmg rasa nak nangis time bangun tu mengenangkan semua tu hanya mimpi, MIMPI 




asek mimpi je kan ntah bila la nak jumpa depan2. and dont laugh at me if i say im saving for them, in case they are coming at least aku still ada chance nak pegi fan meeting or even their concert. takleh imagine ah semua tu jadi betul lol btw siapa encik mimpi? aku suka sangat dengar suara dia *-* he is full of mystery. i wanna know him more. now u can call me cik mimpi hahahaha kbye


ni kerja niall -.-
p/s: saya doakan penulis entri ni dpt phone baru dlm masa terdekat. Amin. *terima kasih krn mendoakan :*

No comments:

Post a Comment