Friday 31 August 2012

Malam Raya 2012 (:

agak sunyi la sabtu kita sbb makteh n family dah xde, dorg raya kedah taon ni ): so agak tak riuh agak tak meriah sbb slalunya anak dia yg 5org tu yg salu buat kecoh :p even ada cousins kitorg yg lg 2org tu, still x complete sbb aku sorg je pompuan -_- malam tu kitorg ilek2 je tgk Johnny English kat bilik parents aku.. sbg anak dara, adalah harus untk duduk dlm bilik je muahaha x) then mak aku da siap warning awal2, 'korang klau org2 tu dah nak takbir karang diam yer, suara korg tu dengar sampai atas' haa org2 tu takbir kat rumah atas, I mean kat serambi dpn.. agak susah nak explain sbb lpas renovate rumah tu jd pelik sikit --" dlm pukul 11:30pm mcm tu org2 pon dtg naik ke serambi rumah.. aku ada record pun suara dorg takbir.. so I have two records, this year ngan last year punya.. but takleh nak upload kat blog lah :|


his family is my family too muahaha :p

menu mlm tu mak aku hidang simple2 je sbb salunya dorg x makan. minum je. adik aku yg form four tu pegi ikut paklang aku g takbir skali n around 3am baru balik! gila lama kan.. baju raya smua aku dah siap gosok sbb tanak thegeh-hegeh gosok time pagi raya tu hahaa

No comments:

Post a Comment