Saturday 25 August 2012

August 16th 2012

ada dua benda yg bkait ngan tarikh ni. yeah first, tu tarikh aku balik kl. wahaha da start cuti raya :D mmg excited and tak menyabar nak balik sampai sehari sblm tu aku ponteng 3 kls tanpa sbb :p dipendekkan cerita, mlm tu tinggal aku ngan sorg roommate aku, sbb yg lg dua org da balik rumah masing2 wuu~ then roommate aku tu ajak classmate dia join tido kat bilik kitorg skali sbb classmate dia tu pon kesunyian dan keseorangan hahah ayat :p




you know what? classmate roommate aku tu, named sarra, actually pnah dtg skolah aku hahaa n rupanya dia tu kwn ftynn hahaa dia knal nash, dyana jugak tp just knal2 cmtu jela.. kecik betul kampus tu lol esoknya bas btolak dlm kol 10pg gitu.. sampai kl central dlm kol 1:20pm.. but teman roommate aku tunggu ayah dia dtg dlm kol 4sengah cmtu bru aku sampai umah -_-




ptg mcm biasa pegi cari nafkah kat bazar gombak buat berbuka.. n roti john wajib beli.. sedap woo :o that last berbuka day at kl aku berbuka dgn maggi goreng jee.. pon sedap jugak (;





---------------------------------------------------------------------------------------------------------

secondly, its my hubby's birthday!! lol Greyson Chance's birthday laa hahaa nothing special la.. aku tweet time aku kat kl central.. tak syok tau? --" dia pon tak tweet banyak, tak rep mentions pon ergh..




No comments:

Post a Comment