Sunday 5 August 2012

Berbuka d SR (:

last thursday berbuka kat Secret Recipe dgn roommate beserta classmates dia skali. akhirnya tercapai jugak hajat nak mkn sR. wahahaha aku tataw nak order apa sbb first time mkn kat situ -_-" *sila gelak* slalunya beli kek je.. so layla pun suggest aku amek spaghetti dia, nmpk cm sodap, plus ada gmbr cili kat situ means pedas lah tu wey


thai seafood spaghetti ^^


tade lah pedas mana pongg . then tak lupa order chocolate indulgence, bersama rakan kongsi, roommate aku lah





watermelon juice dia pongg okay gak, sangat fresh *sofea punya air aku kebas* ^_^" 




balik kitorg hanya tinggal bertiga sbb layla ngan sofea dah naik bas balik kl. balik tu guess what? classmate roomate aku pegi call kwn lelaki dia kat utp (uni teknologi petronas) sana, dtg mai amek kitorg, anta balik ke uitm. ahha skali btol2 dorg dtg amek -_- berenam lah dlm kete tu.. dah la aku kena duduk seblah kwn dorg tu.. nasib baik dia turun kat bus stand tau fuh -,- sampai ke uitm, kna tahan dgn polis bantuan, si driver pegi ckp kat polis tu 'anta kwn'.. mmg tak ah brader oii.. dah pukul brapa time tu.. nak dkat 10:30pm.. disebabkan jwpn si brader driver, dorg kena tahan lg dgn polis bantuan.. kitorg btiga yg mnumpang ni cpt2 trun dr kete.. ahahah kesian dorg yg kena.. rasanya tulah kali pertama n insyaAllah yg trakhir kitorg buat mcm tu hahaa

sirap free -_-


No comments:

Post a Comment