Friday 24 August 2012

Ipoh Mali

taon ni tak mcm last year, pegi jalan tar, shopping raya dgn my beloved girlfriends ): but still dpt pluang nak cuci mata dgn teman2 yg ada, my roommates (: so on sunday before raya, me, my two roommates and two of my roommate's classmates eh paham tak? hahaa we went to AEON Ipoh untuk 'membeli belah' :p


-



so dah sewa kete apa smua, geraklah dlm pukul 10lebih gitu.. sampai sana mmg heaven! lol I love mall ya know :p emm tringat jugak la kat klfc sbb ada sakae sushi, nandos, kedai asam, chatime, each a cup, ppj, kedai taiwan tuh apa smua kan :/ hmm pastu sale sana sini.. tp aku tak beli sangat sbb baju raya smua dah siap, just beli t-shirt kat fos, n ada lah brg2 private aku beli, malas nak cite ;p kitorg mmg round satu aeon tu atas bwh smua kedai kitorg masuk.. kaki da letih tp hati nak jalan lagi.. hahaa layan jee




then aku ingat nak cari kasut, kalau bleh nak tinggi 1 inch je, asal ada heel sudah, mmg susah weh.. smua kedai kasut kitorg masuk, yg heels smua tinggi2! aku dah lah tinggi, nak pakai kasut tinggi, cacat je rasa -_-  lainlah model, pakai apa smua kena.. ada satu kedai ni, that one ada jual size aku! but harga dia mak aihh.. baik aku beli kat wangsa walk tmpt aku slalu pegi tu je -,- cancel hajat nak beli kasut




and setelah seia sekata sehati sejiwa dan sepakat, kitorg berbuka kat pizza hut.. :3 sempat gak usha ppj tp tak nmpk encik takuin pon? hahaha then beli each a cup jugak-chocolate oreo :I









lpas tu terus gerak balik, singgah mcD drive thru wuhuu mcD baru bukak tau :D smua spakat order double spicy chicken mcDeluxe hmm nyumnyum :I sedap tau awak ;3




sampai kampus dlm pukul 10 gitu, letih tak letih tp puas sbb lpas gak hajat nak g ipoh hahaa



No comments:

Post a Comment