Sunday 14 August 2011

Well, Well, Well

huh finally today aku da bleh puasa.. hahaa u know lah, pompuan.. mcm2 hal but itu lah specialities yg Tuhan bg kat mereka2 yg b'nama pompuan nih.. okay, aku bkn nk bg tazkirah ehh




hari ni tusyen, tusyen n tusyen.. phy n che, both 2 jam.. nk pecah otak aku, nk retak bontot aku.. haihh tp nk buat mcm mana kan.. student spm.. tepaksalah..


mcm nak gila pon ade


esok plan nk turun KL ngn amalios n yunies.. syg idas ngn fawas xdpt join.. lau x msti happening (dpt kenekan ida,hehee).. hrp2 esok sumenye okay lah




td aku g trawikh ngn yunie kat surau ittihadiah (btol ke nme ni?).. da lme x g surau tu.. last pegi pon ngn nenek aku time darjah 2 dulu.. (bkurun kan?) skrg nenek aku pon da x larat.. huhuu klau la masa bleh diputar kmbali...


my idiom :P


kdg2 brangan tu bgos juga.. mnaikkan smngt.. tp xde usaha x gune jugak.. bak kata cg Alfi, brangan bleh tp jngn syok sndiri plak.. hahaa tipu lah klau aku x pnah brangan kan.. kdg2 tu smpai brangan bnde yg impossible.. hehee bese lah tu kan.. dlm alam realiti kita x dpt tu sume.. tp kata cg Alfi jugak, kekuatan minda kita bleh jdkan bnde tu btol.. so beware dgn apa yg kita percaya.. hahaa




well, dah xde cite best yg aku nk share kat sini.. thats all for post kali ni.. tataa

No comments:

Post a Comment