Sunday 21 August 2011

Apa Aku Buat?



Esok exam.. penilaian kurikulum 2.. tp apa aku tngh buat ? ye.. duduk dpn pc dan update blog.. malas btol nak pegang buku, baca2.. yeah, sape yg suke pon? kau suke? jngn nak tipu.. buku lima nak? hahaa mama pon xtaw aku exam esok.. saja xnak bgtaw.. klau tak, mmg xde lah aku nk update blog nih.. btw, aku harap esok aku dpt jwb lah.. agama,bm n SEJARAH.. subjek 'favourate' aku tu.. -_- pasrah jew.. huhuu




now, aku pon xtaw apa prasaan aku.. yg aku taw, bau2 kuih raya ni mmg menggoda.. hahaa disebabkan aku sorg je anak pompuan dlm umh ni, so aku la yg kene tolong mak aku buat biskut.. nak harap adik2 aku tu, kemas katil pon cincai.. lgpon sambil2 tolong tu aku bleh blaja skali kan.. xnak lah nanti dicop sbg anak dara x reti apa.. n smlm aku ade buat puding roti.. bkn aku buat sngt lah.. mak aku bg instruction, aku ikut je.. mcm lawak je.. tp mmg x susah nak buat..



masa cepat blalu.. sedar x sedar , hari ni dah hari ke 21 kita bpuasa.. nak raya dah.. ntah nape ramadhan kali ni x brapa nak semarak.. mcm tema ramadhan skolah plak.. huhuu smakin nak habis puasa, semakin dekat lah trial spm.. wow! mmg x lama lg weyh.. korg dah ready? mesti dah kan... gerun bunyinye~ dah2 .. xmo cite pasal ni.. waktu tu akan tiba jugak..




raya nanti aku xtaw nak bayang cmne.. klau cm pmr dulu, bese lah pegi sana sini org tnye pasal tu, wish gudluck sume.. teperap je dlm bilik ngadap buku.. masih segar d ingatan taw.. klau spm nih... lg teruk asenye.. harap aku x buat something yg giler... contohnye mcm beraya sakan smpai buat2 lupa ade trial next week. erggghhhhh.....!


No comments:

Post a Comment