Tuesday 9 August 2011

Macam2 lah hari ni

Assalamualaikum sume n salam satu malaysia.. *da terpengaruh kak tikah asnawi :P

okay, pagi arini dimulakan dgn program ke menara gading by ex-student smksi yg batch ble ntah *tak ingt* agak interesting especially ble kak mashi tu cite 'bout oversea.. perghhh klau dgr tu bkobar2 lah smgt nk blaja luar ngara.. mmg meremang lah bulu roma dgr dorg cite 'bout experience dorg.. dah la dorg tu genius2 belaka.. huh mmg terbaekk ar..




emm time program tu aku tnmpk mang2 *dgn bantuan fifah* dia dduk sbaris ngn aku.. bbrpe kali aku usha dia *fifah suruh ehh* n stiap kali aku usha tu dia msti tngh tmenung n melemparkan pndgn ke arah luar balai bakti (ceh ayt bm) hmm merenung mse dpn ke bangg?? tp ble tngok muke dia time tu, aiseyyy comel pulok! tgugat iman aku.. hahaa mybe dia ngah pkir psl awek dia.. whateverlahkan.. xnk amek taw psl tu..




then time rehat ktorg g blik kaunseling nk amek num PIN untk apply matriks.. last2 ckgu xde.. grrr td dia yg soh trun time rehat.. pastu kan,,,ade mumu... hehee msti la saya cover2 ayu kat situ.. hehee gediks
dah abes rehat ktorg pon naek lah kls dgn pnoh slow sbb wktu bm lpas rehat.. hihihi blaja rumusan tentang pempromosian ubat-ubatan smpai ade org tu ingt aku mncarut.. ntah spe lah tu.. hehee x lme nk abes mase tuh ade org inform da bleh g amek num PIN dah.. ktorg pon dgn pnoh rasa teruja (hahaa) blom sempat ckgu abes ckp, ktorg dah rmai2 kuar kls (mcm ni lah budak suria :P) then smpai sana pon ckgu lmbt bukak pintu.. x lme tu bru la 2 org ckgu platih tu bukakan pintu untk kami yg x pnah phm erti sabar ni wlaupon tngh puasa.. hahaa




bila da bukak pintu, berpusu-pusu lah ktorg mngalahkan student smk sg pusu bli mkn kat kantin (ttibe) men terjah je ke dlm blik kaunseling yg amatlah luas tu.. lme x lme gak la ktorg tggu ckgu dtg.. sempat lg aku jd designer cincin kawen.. hahaa then, ble ckgu dtg tros ktorg g amek num pin.. mcm hape, klam kabut je.. dah sudah tu aku tggu lah dorg kat ruang dpn , pastu tnmpak mumu kat dpn blik kaunseling.. haiyoo, cmne nk kuar.. malu lah.. hehee ble sume dah dpt num pin msg2, aku sbg 'leader' (leader lah sngt) dah aku kat dpn skali.. emm kang lari ke blkg kang obvious plak nk elak dr dia.. so,da nmpk dia kat dpn pintu tu, aku pon buat2 lah pndg dorg2 kat blkg.. malu sey nk hadap muka ni kat dia.. )sy kan pmalu( dah mlangkah tu, aisey... xtaw ntah mcm mana bleh nak tlanggar dia... arghhh! yg dia plak apsal time tu gak nk masok??? x phm btol.. hamek kau free2 dpt malu, dpn dia plak tu.. haishh .... n time tu aku rasa muka aku suam2 panas je.. lpas da sarung kasut aku tros je jln jaoh dr blik kaunseling tu... erghhh..! nseb baek xde org nmpk.. aku dlm dunia aku je time tu kan? hahaa hope org2 yg terlihat tu lupa ingatn psl bnde tu.. :P




dah2.. ptg plak aku g bazar gombak nun ngn bucu.. dia ckp dia salu jmpe dyandie.. aku yg hari2 g bazar xde plak tsrempak ngn dia.. huhh tiba2 weh.. wa nk cite ni.. time jln blik tu.. ktorg tnmpk dyandie naek motor.. perghhh...! ttibe plak hari ni g bazar ngn bucu tsrempak ngn dia .. dorg ni pakat ke hape?? susah btol aku nk terima hakikat tuh.. mmg jodoh btol lah.. hahaa opss saya harap xde org trasa dlm hal ni.. dyana, are you okay? hehee


No comments:

Post a Comment