Sunday 12 June 2011

Day with Yunie :)

hari ni aku turun KL ngn Yunie.. spatotnye betiga , dgn Ida skali . tp tiba2 dia x dpt pegi disbbkan oleh sbb2 tetentu. huhuu so, kitowg bedua je ah yg pegi sane. emm, bila smpai je kat terminal Masjid Jamek tu,, perghhh..! mmg x ramai ar org.. huuhh penoh dan padat.. mcm2 jenis manusia ade.. baru jln bbpe tapak, dah ade kedai.. tudung, bag, baju , smua ade.. murah2 lak tu.. tp kitowg x stop kat situ je,.. pejalanan diteroskan.. 

Tujuan utama g sana > nk beli hadiah untk form teachers ktowg, Ustzh Zana [umi saya ;)] n Pn.Faridah ..
mmg bnyk pilihan.. kitowg dah rambang mata da. xtaw nk plih yg mne.. at last, kitowg amek sehelai pashmina untk Ustzh n brooch untk Pn. Faridah.. huhuu finally.. 

pas da beli untk ckgu2 skalian, mstila nk cari untk diri sndiri. xkan nk blik ngn tngn kosong je.. huhuu
dlm poket ade 50 ooo.. bpk aku tbe2 baik hulur kat aku seblom sempat aku susun ayt nk mntk.. hehee kat situ aku sndiri xtaw nk decide, nk beli tudung ke, baju, seluar, bag, mcm2 ade kat dpn mata dgn harga yg munasabah.. first yg aku carik, tudung yg mak aku kirim.. susah gak nk carik.. bnyk yg pendek2.. aku da ar x reti nk plih tudung lg2 jenis tudung yg aku x pkai.. tudung ala2 ekin tu laa~ huhuu kluar masuk kedai, even kat kedai borong tudung yg besa tu pon,, aku still x jumpa apa yg aku carik.. last2 smpai kat satu kedai nih,, n dgn nekadnya, aku beli gak shelai tdung untk mak aku.. n x lupa kpd Cik Yunie,, dia yg tlong pilihkan.. mula2 aku ase x kene klau mak aku pkai. tp time tu, aku sndiri pon da give up, da penat mncari, aku pon byr laa tdung tu kat abg kdai tu.. bila da hulur 50, mstila ade bakinya.. tp abg tu cm wat xtw je.. last2 ktowg yg mntk sndiri baki dia.. yg plg annoyed, dia bleh tnye, "ye dik, nk ape?" hish dia ni.. aku sbar agy.. then dia pon hulur la baki.. dah tu dia ckp , "ala~ sedekah jelaa kat abg.." s*it giler.. dia pkir aku ni jutawan ke hape nk sedekah senang2 je kat dia.. heshh sabo jelaa..pndekkan cite , lpas da beli shelai pant , aku angkut plak shelai shawl..


disbbkan desakan Cik Yunie juga.. hahaa ehh, x jugak.. aku mmg nk beli tp x reti lah nk plih n xtw pon cmne nk pkai.. so , takot ble da beli tp just simpn je dlm almari.. thats y laa..huhuu 

Bila da smpai umh enn, aku try ar pant baru tu, mak aihh..! pinggang dia..! boleh tlondeh klau aku pkai.. last2 pant tu jd milik mama saya.. huhuu dia pon suke.. :') btw dia kata akn belikan aku yg bru next time.. huhuu

n tudung tu.. thanks kat Cik Yunie sbb mama saya sngt suka..! x sangka plak.. dia ckp susah nk jmpa kaler cmtu n jenis kain dia.. hoo hoo lega giler aku.. huhuu n mama saya ckp, shawl tu pon cntik, kain lmbut.. huhuu saya puas hati hari ini.. :)

No comments:

Post a Comment